گوشی موبایل

اطلاعات کامل گوشی Galaxy A15 4G سامسونگ لو رفت

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی Galaxy A15 4G در کنار همتای 5G است. در حالی که جزئیات مدل 5G به صورت آنلاین منتشر شده است، یک گزارش جدید طراحی، گزینه‌های رنگی و مشخصات نسخه 4G سامسونگ گلکسی A15 را فاش کرده است.

بر اساس اطلاعات Phonestalk، گلکسی A15 4G از نظر طراحی شبیه به نسل قبلی، Galaxy A14 4G خواهد بود. رندرها سه دوربین عقب را نشان می‌دهد که به صورت عمودی با فلاش LED چیدمان دارد. قسمت سلفی دارای یک طراحی ناچ بوده که دوربین سلفی را در خود جای داده است. به همین ترتیب، تصاویر لو رفته گوشی را در رنگ‌های سیاه، سفید و زرد به نمایش می‌گذارند.

شایعه شده که A15 4G دارای چیپست مدیاتک Helio G99 است که عملکرد مناسبی را برای کارهای روزمره ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود این دستگاه در پیکربندی مختلف رم و فضای ذخیره‌سازی عرضه شود که یکی از گزینه‌ها رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است.

انتظار رفته سایز نمایشگر 6.5 اینچی باشد، اما جزئیات در مورد وضوح و نوع پنل آن هنوز مشخص نیست. با این حال، از آنجایی که گلکسی A15 5G احتمالا دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود، این احتمال وجود دارد که مدل 4G نیز دارای نمایشگر OLED باشد.

اطلاعات کامل گوشی Galaxy A15 4G سامسونگ لو رفت

به همین ترتیب، تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی تامین شده که طبق گزارش از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این ظرفیت باتری با مشخصات شایعه شده برای مدل 5G نیز مطابقت دارد.

در حالی که تاریخ عرضه رسمی نامشخص است، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ به زودی هر دو گوشی گلکسی A15 4G و A15 5G را معرفی خواهد کرد. مدل 5G با قیمت 139 دلار در والمارت دیده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا