گوشی موبایل

غول شیائومی چهار حسگر دوربین ارتقا یافته دارد

شیائومی، یک بازیگر برجسته در صنعت گوشی‌های هوشمند، در حال آماده شدن برای گسترش سری پرچمداران خود با معرفی Xiaomi 14 Ultra است. این مدل جدید به دنبال عرضه موفق شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو به بازار می‌رسد.

سری 14 شیائومی در حال حاضر نفوذ قابل توجهی در بخش رده بالای بازار داشته  و Xiaomi 14 Ultra آماده است تا جایگاه این برند را بیش از پیش ارتقا دهد. شیائومی 14 اولترا که هنوز معرفی نشده، با چندین ویژگی پیشرفته به عنوان یک نیروگاه در عرصه پرچمدار ظهور می‌کند. طبق گفته‌های پیکاچو، شیائومی 14 اولترا از ارتباطات ماهواره‌ای، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و عملکردهای ماکرو تله فوتو بهره خواهد برد.

علاوه بر این، او همچنین گفت که شیائومی برای توسعه یک راه حل گسترده با هدف بهبود عملکرد و هماهنگی چهار فاصله کانونی خود از نظر تصویربرداری شریک شده است. شایعه شده که این دستگاه دارای دوربین چهارگانه با سنسورهای 50 مگاپیکسلی و دیافراگم متغیر از f/1.6 تا f/4.0 خواهد بود.

Digital Chat Station قبلاً بینشی از مشخصات دوربین چشمگیر Xiaomi 14 Ultra ارائه کرده است. گفته می‌شود که این دستگاه به سنسور LTY900 سونی، یک نسخه ارتقا یافته از حسگر سونی IMX989، مجهز به سنسور دوربین اصلی 1 اینچی است.

غول شیائومی چهار حسگر دوربین ارتقایافته دارد

از نظر امنیت، گویی شیائومی 14 اولترا در حال آزمایش یک راه حل اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای است که آن را به یک پیشنهاد منحصر به فرد در سری 14 شیائومی تبدیل می‌کند.

این فناوری احتمالا بر اساس راه حل اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر Goodix ساخته شده است. طبق اطلاعات قبلی، انتظار می‌رود شیائومی 14 اولترا با باتری قابل توجهی 5180 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود که از شارژ سریع سیمی 90 واتی و 50 واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که شیائومی 14 اولترا در ماه آوریل سال بعد عرضه شود و مطابق با زمان‌بندی عرضه مدل‌های رقیب مانند ویوو X100 Ultra و هوآوی P70 باشد. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، می‌توانیم جزئیات بیشتری را پیش‌بینی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا