گوشی موبایل

تاریخ عرضه غول ایسوس در چین فاش شد

ایسوس اخیراً دستگاه گیمینگ ROG Ally 8 را برای بازار جهانی معرفی کرده است و اکنون در تدارک گوشی گیمینگ سری راگ فون 8 بوده که روز 16 ژانویه یا 26 دی راهی بازار چین خواهد شد.

در این بین اعلامیه جدیدی فاش شده که جزئیاتی را در مورد این گوشی هوشمند فاش می‌کند، اما تأیید کرده که رویداد معرفی در ساعت 7:30 بعد از ظهر (GMT + 8) آغاز می‌شود. . شرکت ایسوس هیچ جزئیات دیگری به جز طراحی جزئی عقب را که در تصویر بالا مشاهده می‌شود تایید نکرده است، کاربران تنها تصویر تیزری را دست کاری کردند.

مدل جدید دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که از لبه سمت راست جدا می‌شود و از نظر فنی آن را به یک پنج ضلعی تبدیل می‌کند. روی آن سه ماژول دوربین به همراه فلاش LED تعبیه شد. از آنجایی که هیچ LED RGB پر زرق و برقی در عقب وجود ندارد، می توان تصور کرد که این گوشی ROG Phone 8 ساده باشد.

تاریخ عرضه غول ایسوس در چین فاش شد

هر سه مدل این سری، یعنی ROG Phone 8، ROG Phone 8 Pro و ROG Phone 8 Ultimate در Geekbench رویت شدند و جزئیات جالبی را فاش می‌کنند. لیست Geekbench نشان می‌دهد که مدل ساده دارای 16 گیگابایت رم است، در حالی که مدل Pro و Ultimate دارای 24 گیگابایت رم. به غیر از آن، به نظر می‌رسد ROG Phone 8 ساده با یک چیپ استاندارد Snapdragon 8 Gen 3 عرضه می‌شود، در حالی که مدل های Pro و Ultimate دارای یک نوع اورکلاک شده از تراشه هستند که سرعت فرکانس کمی افزایش یافته دارد.

در حالی که تاریخ عرضه جهانی هنوز تایید نشده، ایسوس ROG رویدادی را در تاریخ 8 ژانویه یا 18 دی یک روز قبل از نمایشگاه CES 2024، برگزار خواهد کرد تا از “خط جدید هیجان انگیز ROG برای سال 2024” رونمایی کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند تایوانی چه محصولی را معرفی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا