گوشی موبایل

گوشی پوکو X6 5G تاییدیه TDRA امارات را گرفت

گوشی هوشمند آینده پوکو X6 5G شیائومی بزودی معرفی خواهد شد و تاکنون چندین گواهی را بدست آورد و این موضوع نشان داده که در آینده نزدیک راهی بازار جهانی خواهد شد. به تازگی این مدل موفق شده تاییدیه TRDA امارات را کسب کند و این یعنی به بازار امارات متحده عربی نیز راه پیدا خواهد کرد.

نوع جهانی گوشی هوشمند پوکو X6 5G با شماره مدل «23122PCD1G» گواهی TDRA را با شماره ثبت تجهیزات «ER26856/23» دریافت کرده و در پایگاه داده در بخش تلفن همراه دسته‌بندی شده است. اعتبار گواهی تا تاریخ 10 دسامبر 2026 خواهد بود.

همانطور که گفته شد، تلفن هوشمند پوکو X6 5G پیشتر در بسیاری از پایگاه‌های داده رسمی مشاهده شده بود. این شامل پلتفرم صدور گواهی مانند NBTC تایلند، SDPPI اندونزی، IMDA سنگاپور، و EEC اروپا و همچنین پایگاه‌های داده مانند Geekbench و IMEI می‌شود. همچنین برای اضافه کردن، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند نسخه ریبرند شده دستگاه Redmi Note 13 Pro است.

گوشی پوکو X6 5G تاییدیه TDRA امارات را گرفت

 

در مورد مشخصات مورد انتظار آن، لیست Geekbench فاش کرده که این گوشی هوشمند از چیپست کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 با سیستم عامل اندروید 13 بهره می‌برد. همچنین احتمالاً دارای صفحه نمایش AMOLED با سایز 6.67 اینچ، وضوح +FHD و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز است.

در بخش دروبین، قسمت عقب، گوشی هوشمند احتمالاً دارای یک دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی OIS، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز قابل انتظار است. با توجه به باتری، می‌توان یک باتری 5100 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 67 واتی را پیش بینی کرد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا پوکو محصول میان رده مورد انتظار خود را معرفی و عرضه کند. سال 2024 در نزدیکی بوده و بسیاری از برندها در حال تدارک گوشی‌های جدید خود برای این سال نو هستند. پوکو نیز یکی از این دسته برندها بوده که به عنوان زیرمجموعه شیائومی قلمداد می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا