گوشی موبایل

طرح رندر از سری آیفون 16 منتشر شد

شرکت اپل پیشتر سری آیفون 15 را با طراحی همیشگی معرفی کرده و انتظار داریم در نسل بعدی تغییرات قابل قبولی برای سری آیفون 16 شاهد باشیم که می‌تواند نظر مخاطب خود را جلب کند.

MacRumors یک طرح جدید برای آیفون 16 به دست آورد که آن را از طریق رندر به اشتراک گذاشت و منبع را ناشناس نگه داشت. آنها سه رندر احتمالی را به اشتراک گذاشتند که هر کدام مرحله متفاوتی از توسعه را نشان می دهد. این رندرها به برخی تغییرات جالب برای آیفون 16 اشاره می‌کنند: چیدمان دوربین عمودی به جای مورب فعلی و احتمالاً قرارگیری دکمه‌های مختلف.

جالب اینجاست که رنگ‌های نشان‌داده‌شده (زرد، صورتی و نیمه‌شب) بر اساس نمونه‌های اولیه‌ای هستند که اپل آزمایش می‌کند، در حالی که MacRumors همچنین اشاره می‌کند که سایر گزینه‌های رنگی که در ابتدا برای آیفون 15 در نظر گرفته شده بود نیز در مقطعی برای 16 آزمایش شدند. مدل زرد ظاهراً قدیمی‌ترین طرح برای آیفون 16 است. دارای دکمه تنظیم صدا، دکمه Action و برآمدگی دوربین است که یادآور آیفون X است. مدل صورتی دارای دکمه‌های جداگانه صدا، دکمه Action و دوربین است. برآمدگی مانند آیفون 12.

طرح رندر از سری آیفون 16 منتشر شد

از سوی دیگر، آیفون نیمه شب دارای یک دکمه Action بزرگ‌تر و یک دکمه جدید “Capture” است. منبع معتقد بوده که نوع مشکی به احتمال زیاد طراحی نهایی آیفون 16 بوده چیزی که در تمام مدل‌های رندر شده رایج بوده، دوربین‌های عمودی است. این تغییر در چیدمان دوربین باعث می‌شود آیفون جدید به عنوان آخرین مدل قابل تشخیص باشد. در حالی که به نظر می‌رسد این تنظیمات تایید شده، Macrumors نشان می‌دهد که اپل در حال بررسی دو طراحی مختلف دوربین است:

سبک آیفون 12: دو لنز دوربین، یکی بالای دیگری، مانند آیفون 12
سبک آیفون X: محفظه دوربین تک قرصی، مانند آیفون X

با این حال، همانطور که در رندرها مشاهده می‌شود، نمونه‌های اولیه از سبک آیفون 12 استفاده می‌کنند. اما به یاد داشته باشید، اینها فقط اجمالی اولیه هستند. هنوز 9 ماه تا عرضه آیفون 16 باقی مانده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا