گوشی موبایل

شدت روشنایی گلکسی اس 24 اولترا رکوردشکن نیست!

با نزدیک شدن به رونمایی مورد انتظار سری گلکسی اس 24 سامسونگ در 17 ژانویه 2024، جزئیات بیشتری به خصوص در مورد صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا در حال افشا است.

افشاگری اخیر توسط احمد کوایدر، منبع اطلاعاتی نشان می‌دهد که صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2x در Galaxy S24 Ultra می‌تواند از حداکثر روشنایی صفحه نمایش 2600 نیت برخوردار باشد. 100 نیت آن بیشتر از شایعات قبلی بوده که نشان می‌دهد حداکثر روشنایی 2500 نیت در همه مدل‌های سری Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra اعمال خواهد شد.

اگر این اطلاعات دقیق باشد، گلکسی اس 24 اولترا از رقبایی مانند آیفون 15 پرو (2000 نیت) و گوگل پیکسل 8 پرو (2400 نیت) پیشی خواهد گرفت. با این حال، توجه به این نکته ضروری بوده که حداکثر روشنایی در هر سناریو، روشنایی قابل درک بالاتری را تضمین نمی‌کند. معمولاً گوشی تنها در سناریوهای خاصی مانند پخش یک ویدیوی HDR در محیطی با نور خوب به حداکثر روشنایی امتیازی می‌رسد. علاوه بر این، عواملی مانند دمای دستگاه نیز بر روشنایی صفحه نمایش در شرایط خاصی تأثیر می‌گذارد. با این وجود، این گوشی قادر است در سناریوهای خاصی از رقبای خود پیشی بگیرد، این چیزی است که تاکنون می‌دانیم.

شدت روشنایی گلکسی اس 24 اولترا رکوردشکن نیست

انتظار رفته این پرچم‌دار آتی Ultra اولین «گوشی هوش مصنوعی» سامسونگ باشد که ویژگی‌های مختلف هوش مصنوعی مولد را ادغام می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به تصاویر پس‌زمینه تولید شده با هوش مصنوعی، ترجمه زبان تماس صوتی در زمان واقعی، خلاصه‌سازی متن در Samsung Notes و قابلیت گسترش تصاویر با پر کردن محتوای ناموجود مطابق با محیط اطراف اشاره کرد. همچنین شایعه شده که سری گلکسی S24 از ارسال پیامک اضطراری از طریق اتصال ماهواره ای پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که گلکسی اس 24 اولترا دوربین اصلی 200 میلیون پیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی را به نمایش بگذارد. طبق گزارش‌ها، سامسونگ همچنین در حال بهبود موتور تشخیص اشیا با هوش مصنوعی برای بهبود قابلیت‌های تصویربرداری خود در شرایط نوری مختلف است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا