گوشی موبایل

سامسونگ از پردازنده های اسنپدراگون و اگزینوس در سری S24 استفاده خواهد کرد

انتظار می رود سامسونگ تا چند هفته دیگر سری گلکسی اس 24 را عرضه کند و ما از قبل ایده مناسبی از مشخصات و ویژگی ها به دست آورده ایم. با این حال، قیمت گذاری موضوع دیگری است، اما ممکن است یکی از رسانه های کره ای به ما اشاره ای کرده باشد.

Korea Economic Daily گزارش می دهد (h/t: Revegnus on X ) که سری گلکسی اس 24 می تواند همان قیمت گلکسی اس 23 فعلی را حفظ کند . اعتقاد بر این است که سامسونگ هدف خود را از فروش 33 میلیون دستگاه از سری گلکسی اس 24 به دلیل این یخ زدگی قیمت دارد – افزایش 10 درصدی نسبت به سری گلکسی اس 23.

این خروجی نشان می دهد که استراتژی دو منبعی سامسونگ برای پردازنده ها به سری گلکسی اس 24 برای حفظ قیمت کمک می کند.
انتظار می رود سامسونگ به طور گسترده ای از چیپست اسنپدراگون برای گلکسی اس 24 اولترا استفاده کند. با این حال، گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس بسته به منطقه، دارای پردازنده اسنپدراگون یا اگزینوس داخلی هستند. اخیراً با شواهدی مواجه شدیم که نشان می‌دهد ایالات متحده می‌تواند مدل‌های اسنپدراگون را در سراسر جهان عرضه کند .

این کاملاً ممکن است که هرگونه توقف قیمت بالقوه سری Galaxy S24 فقط برای مناطق خاصی اعمال شود. با توجه به ارزش آن، سری گلکسی اس 23 تنها با تراشه های اسنپدراگون عرضه شد و قیمتی برابر با سری S22 در ایالات متحده داشت. با این حال، گوشی های گلکسی 2023 شاهد افزایش قیمت در بسیاری از مناطق دیگر بودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا