گوشی موبایل

غول هوآوی تا پایان سال از راه می رسد

هواوی در حال توسعه گوشی‌های هوشمند متعددی بوده که از جمله باید به سری P70 و نوا 12 اشاره کرد. به تازگی کاربر Digital Chat Station فاش کرده که یک نسخه نوا 12 اولترا هم تحت توسعه قرار دارد.

به گفته افشاگر، Nova 12 Ultra دارای صفحه نمایش OLED با دو بریدگی کوچک برای دوربین‌های جلو است. شایعه شده که این سیستم دوربین دوگانه شامل یک سنسور قدرتمند 60 مگاپیکسلی و همچنین یک لنز زوم 2 برابری برای گرفتن عکس‌های نزدیک است. در قسمت عقب، انتظار می‌رود این گوشی دارای بدنه شیشه‌ای فوق سرامیکی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1/1.55 اینچی و پشتیبانی از دیافراگم متغیر باشد. اطلاعات مربوط به سنسورهای دوربین همراه هنوز در دست نیست.

به همین ترتیب، گفته می‌شود که Nova 12 Ultra از چیپست Kirin 9000 قدرت خواهد گرفت، همان چیپست که در سری پرچم‌داران میت 60 هوآوی که اخیراً عرضه شده است، یافت می‌شود. جالب اینجاست که این گزارش همچنین حاکی از پشتیبانی ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه است که به گوشی اجازه می‌دهد در مناطق دورافتاده‌ای که پوشش سلولی در دسترس نیست، متصل بماند.

غول هوآوی تا پایان سال از راه می رسد

 

در حالی که این افشاگر در مورد ظرفیت باتری اطلاعاتی ارائه نداد، شایعات حاکی از آن است که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند. جزئیات مربوط به رم و پیکربندی ذخیره سازی Nova 12 Ultra در حال حاضر نامشخص است. انتظار رفته Nova 12 Ultra مدل پریمیوم سری Nova 12 باشد که گفته شده حداقل سه دستگاه دیگر را شامل می‌شود: Nova 12 Lite، Nova 12 و Nova 12 Pro.

هواوی تاکنون اشاره به زمان عرضه محصولات سری نوا 12 نداشته و دقیقا نمی‌دانیم چه زمانی باید شاهد معرفی آن باشیم. پیشتر گزارش شده این سری در اواخر دسامبر رونمایی خواهند شد. در هر صورت باید به انتظار ادامه داد مشخص شود هوآوی برای سری نوا 12 چه برنامه‌ای داشته و چگونه گوشی را رونمایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا