گوشی موبایل

رضایت بسیار کاربران شیائومی از Redmi K70 Pro

اخیرا با خبر شدیم که شرکت شیائومی و ردمی قصد دارند یک مدل برجسته از سری ردمی K70 را تحت عنوان Redmi K70 Ultra معرفی کنند. مدلی که ویژگی‌های برتری نسبت به دو مدل دیگر دارد.

در این بین لو ویبینگ، مدیر گروه شیائومی و مدیر کل برند ردمی تایید کرد که گوشی هوشمند Redmi K70 Pro بسیار موفق بوده و کاربران از انتخاب خود راضی هستند. داده‌های رسمی نشان داد که فروش سری Redmi K70 تنها در 5 دقیقه پس از فروش اول از 600000 دستگاه فراتر رفت. Redmi K70 Pro تاکنون بیش از 20000 نقد را در فروشگاه پرچمدار شیائومی در JD.com دریافت کرده است.

لو ویبینگ گفت:

من بسیار خوشحالم که علی‌رغم بررسی‌های بسیار زیاد کاربران، Redmi K70 Pro هنوز هم امتیاز کاربران بیش از 99٪ را دارد.”

 

رضایت بسیار کاربران شیائومی از Redmi K70 Pro

او اخیرا تایید کرد که Redmi رسما وارد دوران Wi-Fi 7 می شود. Redmi K70 و Redmi K70 Pro اولین کسانی هستند که این به روز رسانی را دریافت می کنند. شیائومی در تلاش بوده تا گوشی‌های متنوعی را در تحت برند ردمی، پوکو و چندی دیگر عرضه دارد. گوشی‌های هوشمندی که طراحی شیک داشته و از سخت افزار قابل توجه و قیمت مناسب بهره می‌برند.

پیدا نیست مدل‌های بعدی شیائومی و ردمی چه زمانی عرضه خواهند شد. پیشتر شایعه شد که ردمی K70 اولترا در کار بوده و سال 2024 معرفی می‌شود. به نظر رسیده ردمی قصد دارد رویکرد شیائومی را پیش گیرد. برندی که هر سال یک نسخه اولترا در میان پرچمدارانش قرار داده و درصدد جلب توجه طرفداران بیشتری است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چینی چگونه گوشی را در آینده ارائه خواهد داد. شیائومی همیشه محصولاتی هیجان انگیز تدارک دیده و سعی داشته نظر علاقمندان را به شدت جلب سازد. شایان  ذکر بوده که شیائومی 14 اولترا بهار امسال راهی بازار خواهد شد و مشخص نیست چه زمانی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا