گوشی موبایل

نسل بعدی پرچمداران سامسونگ گران نمی شوند

سامسونگ همیشه سعی داشته محصولاتی باکیفیت و جذاب را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. از جمله باید به سری گلکسی اس 24 اشاره کرد که برنامه‌ریزی شده اوایل سال 2024 معرفی و عرضه شوند.

گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24 سامسونگ، علی‌رغم تعدادی از پیشرفت‌ها، از جمله ارتباطات ماهواره‌ای، ممکن است همان قیمت‌ نسل فعلی این شرکت را حفظ کنند. اگر این اتفاق بیافتد، قیمت گلکسی اس 24 از 800 دلار، گلکسی اس 24 پلاس از 1000 دلار و گلکسی اس 24 اولترا از 1200 دلار شروع می‌شود.

با توجه به اینکه اپل قیمت آیفون‌های جدید را نیز نسبت به آیفون‌های قدیمی افزایش نداده است، این اقدام سامسونگ کاملا منطقی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، شرکت می‌خواهد پرچمداران جدید بسیار بیشتری را در مقایسه با نمونه‌های قدیمی بفروشد و افزایش قیمت‌ها به سختی به این امر کمک می‌کند.

سری گلکسی اس 24 برنامه‌ریزی شده در 17 ژانویه یا 27 دی معرفی شوند. این برند کره‌ای همیشه سعی داشته مدل‌های مختلفی را ارائه داده تا بتواند نظر علاقمندان را جلب کند. خانواده اس 24 در نوع خود برجسته هستند و مدل اولترا به عنوان بهترین گزینه در بازار عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اخبار موثق باقی ماند.

نسل بعدی پرچمداران سامسونگ گران نمی شوند

اگر سامسونگ تصمیمی برای افزایش قیمت نداشته باشد، این امر کمک خواهد کرد تا کمپانی فروش بیشتری نسبت به قبل بدست آورد. هر سال ژانویه این برند به معرفی نسل جدید پرچمداران پرداخته و توانسته موردتوجه قرار گیرد. انتظار داریم بزودی اخبار دقیق و بیشتری هم دردسترس قرار گیرد. گفته شده بعد معرفی در 17 ژانویه، اوایل فوریه یا اواخر ژانویه باید انتظار فروش را داشت.

امسال نیز همچون سال‌های قبل سری اس 24 سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهد داشت و قرار نیست تغییری حاصل شود. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات فاش شده به حقیقت تبدیل شود. ناگفته نماند که همگی به چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهند بود و رم 8 تا 12 گیگ دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا