گوشی موبایل

آیفون 17 پرو مکس دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ 48 مگاپیکسلی است

مدل های آیفون 15 به سختی چند ماه از عمر ما می گذرد و ما قبلاً تعداد زیادی شایعات آیفون 16 داشته ایم، اما صبر کنید – امروزه حتی آن‌ها هم از آنجایی که ما در مورد آیفون 17 پرو مکس صحبت می‌کنیم، یکی شده‌اند. بله، 17. موردی که در پاییز 2025 راه اندازی می شود.

به گفته جف پو، تحلیلگری که شرکت های زنجیره تامین اپل را پوشش می دهد، این مدل دارای دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی خواهد بود که به نوعی برای استفاده در آینده بهینه سازی می شود <. یک هدست i=1>Vision Pro. او متأسفانه وارد هیچ جزئیاتی در مورد آن بهینه سازی نمی شود. iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max می توانند ویدیوهای فضایی را با عمق سه بعدی برای پخش در Vision Pro که در iOS 17.2 شروع می شود، به همان اندازه که ارزش دارد.

iPhone 17 Pro Max

آیفون 16 پرو قبلاً با دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی عرضه می شود و iPhone 15 Pro در حال حاضر دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است. دوربین، بنابراین این بدان معنی است که iPhone 17 Pro/Max ممکن است اولین گوشی در تاریخ اپل باشد که با دوربین های سه گانه 48 مگاپیکسلی در پشت عرضه می شود.

البته، بدیهی است که همه اینها را باید با کمی نمک مصرف کنید – بالاخره ما اینجا تقریباً دو سال از زمان جلوتر هستیم. خیلی چیزها می توانند در چنین بازه زمانی طولانی تغییر کنند، حتی اگر اپل در این لحظه واقعاً قصد انجام هر کاری را که در اینجا ذکر شده است، داشته باشد. همه چیز پیش می آید و برنامه ها را مجبور می کند همیشه تغییر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا