گوشی موبایل

سری Redmi Note 13 Pro محبوب در راه بازار جهانی

مشخصات ردمی نوت 13 و ردمی نوت 13 پرو برای بازار جهانی فاش شد. دستگاه‌ها از بسیاری جهات مشابه خواهند بود، اما پردازنده متفاوت خواهند بود. وضوح سنسورهای اصلی نیز متفاوت است. صفحه نمایش AMOLED با سایز 6.67 اینچ، وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز برای این سری تدارک دیده شد. محافظت از آن توسط شیشه کورنینگ گوریلا گلس انجام می‌شود.

پردازنده Redmi Note 13 یک چیپ Snapdragon 685 شرکت کوالکام خواهد بود، اما Redmi Note 13 Pro یک سیستم مدیاتک تک‌تراشه‌ای دریافت می‌کند، احتمالاً Helio G99 است. هیچ یک از این گوشی های هوشمند از 5G پشتیبانی نمی‌کنند. دو نوع پیکربنید حافظه تدارک دیده شده که باید به 8/256 گیگابایت و 12/256 گیگابایت پرداخت.

پلتفرم نرم افزاری اندروید 13 مبتنی بر رابط کاربری MIUI 14 خواهد بود. سنسورهای ثانویه در دوربین اصلی گوشی‌های هوشمند با رزولوشن 8 و 2 مگاپیکسل هستند. رزولوشن سنسور اصلی نسخه پرو 200 مگاپیکسل و مدل استاندارد 108 مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این مدل‌ها می‌توان به پورت USB-C، جک استاندارد هدفون، وای فای 5، بلوتوث 5.2 و NFC اشاره کرد. وزن Redmi Note 13  بیش از 188.5 گرم و Redmi Note 13 Pro بیش از 187 گرم خواهد بود.

سری Redmi Note 13 Pro محبوب در راه بازار جهانی

شیائومی و ردمی در تلاش هستند محصولاتی با کیفیت ارائه دهند. بنابراین انتظار داریم این مدل‌های جذاب را در بازارهای بین المللی و جهانی شاهد باشیم. این شرکت همیشه برای نخستین بار محصولات خود را در چین عرضه می‌کند و سری ردمی نوت 13 مدتها بود که در انتظار عرضه جهانی هستند. بی شک با عرضه در بازار بین المللی استقبال قابل توجهی خواهند داشت.

زیرا این سری در چین توانستند با محبوبیت بزرگی رو به رو شده و فروش قابل توجهی داشته باشند. به هر حال باید منتظر ماند تا شیائومی و ردمی این سری را در بازارهای دیگر عرضه کرده و مشخص شود آیا می‌توانند همچون بازار چین باشند یا خیر. سری ردمی نوت 13 میان رده بوده و کیفیت ساخت قابل قبولی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا