گوشی موبایل

سامسونگ به دنبال فروش بالا پرچمداران نسل جدید

طبق گزارش The Elec، سامسونگ قصد دارد گوشی‌های هوشمند گلکسی S24 را در مقایسه با S23 بسیار بیشتر بفروشد. به طور دقیق‌تر، این شرکت قصد دارد تا 35.2 میلیون دستگاه پرچمدار را در سال آینده به فروش برساند، در حالی که فروش سری Galaxy S23 در پایان سال جاری از 25 میلیون فراتر خواهد رفت.

یعنی رشد فروش باید بیش از 40 درصد باشد. به‌طور دقیق‌تر، پیش‌بینی می‌شود که گلکسی اس 24 جدید 13.5 میلیون دستگاه، گلکسی اس 24 پلاس بیش از 5.8 میلیون دستگاه، و گلکسی اس 24 اولترا 15.9 میلیون دستگاه فروش داشته باشد. با توجه به اینکه سامسونگ انتظار چنین رشد فروش چشمگیری را دارد، خیلی واضح نیست، زیرا با قضاوت بر اساس شایعات و افشاها، هیچ تغییر شدیدی انتظار نمی‌رود.

علاوه بر این، در بسیاری از بازارها، محصولات جدید با چیپ Exynos 2400 به فروش می‌رسند و این یک واقعیت نیست که بر فروش تأثیر منفی بگذارد. سامسونگ هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را تحت سری گلکسی اس معرفی و عرضه می‌کند. سال 2024 انتظار سه مدل داریم به نام گلکسی اس 24 پلاس، اولترا و استاندارد.

سامسونگ به دنبال فروش بالا پرچمداران نسل جدید

هر یک از این مدل‌ها مشخصات کلیدی خاص خود را داشته اما بهترین مدل یعنی اس 24 اولترا با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 فور گلکسی و 12 تا 16 گیگ رم خواهد داشت. مدل رده پایه نیز گلکسی اس 24 استاندارد بوده که با چیپ مشابه و رم 8 گیگ به فروش می‌رسد. نسخه پلاس نیز همچنان چیپ موردنظر را داشته اما با 12 گیگ رم.

سامسونگ در تلاش بوده با افزودن قابلیت‌هایی چون هوش مصنوعی، دوربین بهبودیافته، قابلیت ارتباط ماهواره‌ای و چندی دیگر نظر علاقمندان را پیش از بیش جلب کند. نسل فعلی عملکرد فروش مطلوبی داشته اما سری اس 24 با تغییراتی که در آنها اعمال می‌شود قطعا خواهد توانست نظر افراد بیشتری را نسبت به نسل قبل جلب کند.

 به هر حال باید تا 17 ژانویه یا 27 دی برای معرفی این خانواده جدید منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا