گوشی موبایل

مدل پردازنده گوشی Galaxy A55 سامسونگ فاش شد

سامسونگ در حال حاضر معرفی رسمی نسل جدید مدل‌های سری گلکسی A را آغاز کرده است از جمله گلکسی A15، گلکسی A15 5G و گلکسی A25 عرضه شده‌اند. به‌زودی باید شاهد رونمایی Galaxy A55 باشیم. پیش از این رندرهایی مربوط به گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شده بود و اکنون جزئیات سخت افزاری آن نمایان شده است. گلکسی A55 از چیپ Exynos 1480 بهره می‌برد و اکنون در پایگاه داده Geekbench رویت شده است.

نتایج تست تک هسته‌ای 1180 امتیاز و تست چند هسته‌ای 3536 امتیاز است. از نظر عملکرد تک هسته‌ای، تفاوت خاصی با Exynos 1380 وجود ندارد (1180 امتیاز در مقابل 1108 امتیاز)، اما نتیجه تست چند هسته‌ای بسیار بهتر به نظر می‌رسد: 3536 امتیاز در مقابل 2797. بر اساس اطلاعات اولیه، Exynos 1480 چهار هسته با کارایی بالا 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف با فرکانس 2.05 گیگاهرتز دریافت خواهد کرد. همچنین پردازنده گرافیکی Xclipse 530 مبتنی بر معماری RDNA2 وجود خواهد داشت.

مدل پردازنده گوشی Galaxy A55 سامسونگ فاش شد

سامسونگ در تلاش بوده بزودی نسل جدیدی از میان رده‌های خود را با نام سری گلکسی A معرفی و عرضه کند. برند کره‌ای در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد. این شرکت در تلاش بوده گزینه‌های بیشتری را در آینده معرفی و عرضه کند. مشخص نیست گلکسی A55 را چه زمانی باید شاهد باشیم و پیش بینی شده که در آینده نزدیک راهی بازار شود.

شایان ذکر بوده این مدل میان رده توانایی سخت افزاری قابل توجهی بوده و از طراحی شیکی برخوردار است. مشخص نیست گلکسی A35 و A55 همزمان با هم رونمایی خواهند شد یا باید منتظر مدل‌های دیگری هم باشیم. در چند سال گذشته سری گلکسی A چندین میان رده خوش قیمت داشته و برترین گزینه‌ها گلکسی A5 و A3 بودند.

انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. احتمالا بیشتر اطلاعات منتشر شده به حقیقت تبدیل شود. این مدل دارای طراحی بهبودیافته و سخت افزار بهتری نسبت به قبل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا