گوشی موبایل

سامسونگ در سری گلکسی اس 24 قابلیت عجیبی قرار می دهد

این روزها شایعات درباره سری گلکسی اس 24 سامسونگ کم نیستند و بزودی هم این شرکت کره‌ای آنها را معرفی کرده و به شایعات پایان خواهد بخشید. اکنون جزئیات جدیدی فاش شده است.

جزئیات در مورد رابط کاربری سامسونگ One UI 6.1 که باید در گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری گلکسی S24 مورد استفاده قرار گیرد، در اینترنت رویت شد. یکی از ویژگی‌های جدید One UI 6.1 امکان جستجوی گوشی هوشمند گم شده یا به سرقت رفته بوده، حتی اگر اتصال آن به اینترنت قطع شده باشد.

افشاگر ـمعروف Ice Universe از ویژگی نرم افزاری جدید رابط اختصاصی سامسونگ خبر داد. با قضاوت در توضیح داده شده، هنگامی که یک تلفن هوشمند شبکه را از دست می‌دهد، مکان آن با استفاده از سایر دستگاه‌های Galaxy در نزدیکی تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند تعیین می‌شود. متأسفانه، توضیح دقیق‌تری از این فناوری وجود ندارد.

سامسونگ در سری گلکسی اس 24 قابلیت عجیبی قرار می دهد

Ice Universe اولین کسی بود که به طور دقیق در مورد روند جدید تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش آبشاری، در مورد ناچ آیفون X، در مورد طراحی جدید آیفون 14 و در مورد سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد. اطلاعات انحصاری در مورد محصولات جدید توسط منابعی در بخش تحقیق و توسعه این غول کره جنوبی به بیرون درز کرده است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا سامسونگ چنین ویژگی را در سری گلکسی اس 24 تعبیه خواهد کرد یا خیر. به نظر رسیده این ویژگی حتمی باشد و قابلیتی است که در بیشتر محصولات آینده سامسونگ تعبیه خواهد شد. سری گلکسی اس 24 سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهد داشت که هر یک ویژگی خاص خود را داشته و مدل برتر یعنی اولترا با دوربین 200 مگاپیکسل و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 فور گلکسی به فروش خواهد رسید.

پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و مشخص شود این کمپانی چگونه محصولی را ارائه خواهد کرد. انتظار داریم بزودی جزئیات کافی دردسترس قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا