گوشی موبایل

انتشار تصویری از نمونه اولیه گوشی ناتینگ Phone (2a)

روز گذشته تصویری شماتیک از تلفن هوشمند ناتینگ Phone (2a) را شاهد بودیم و امروز می‌توانیم با مشخصات آن آشنا شویم و به عکس نگاه کنیم. درست است، در تصویر دستگاه در نوعی قاب محافظ قرار دارد، اما مشخص است که چینش ماژول‌های دوربین دقیقاً همان چیزی است که پیشتر مشاهده کردیم.

افشاگر صنعت Yogesh Brar اطلاعات مربوط به پردازنده Dimensity 7200 را تأیید می‌کند و همچنین ادعا کرده که این دستگاه دارای صفحه نمایش اولد 120 هرتزی، حافظه 8/128 گیگابایتی، دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی در عقب است و با اندروید 14 و رابط کاربری Nothing عرضه می‌شود.

این عکس همچنین نشان دهنده صفحه نمایش 6.7 اینچی، دوربین دوم 50 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی است. انتظار می‌رود در MWC 2024 اوایل سال آینده اعلامیه‌ای ارائه شود و ظاهراً قیمت آن کمتر از 400 دلار خواهد بود. این افشاگر بارها جزئیاتی را منتشر کرده  که در زمره شایعات نیز قرار می‌گرفت اما بعداً تأیید شد.

انتشار تصویری از نمونه اولیه گوشی ناتینگ Phone (2a)

به عنوان مثال، این اتفاق برای Redmi A1، Pixel 7 و Pixel 7 Pro، OnePlus 11 رخ داد. باید دید محصول آینده ناتینگ چه ویژگی ظاهری و سخت افزاری دارد. ناتینگ در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های پرچمدار و میان رده پر سازد. مدل جدید اولین تلاش ناتینگ در زمینه گوشی‌های میان رده است. اطلاعات دقیقی به جز موارد گفته شده وجود ندارد.

انتظار داریم در اوایل سال 2024 با نزدیکی به رویداد MWC 2024 بارسلون، تصاویر و اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد. ناتینگ بریتانیایی پیشتر برند CMF را تاسیس کرد که به تولید گجت پوشیدنی می‌پردازد و پیشتر اولین ساعت هوشمند و هدفون بی سیم خود را رونمایی کرد. به هر حال باید به انتظار ادامه داد تا حقیقت روشن شود و مشخص گردد با چگونه گوشی رو به رو هستیم.

ناتینگ توسط کارل پی بنیانگذار وان پلاس تاسیس شد و هدف دارد تا به تولید مدل‌های متنوعی از گوشی با طراحی منحصربفرد بپردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا