گوشی موبایل

آشکار شدن رنگ بندی گوشی Galaxy S24 Ultra سامسونگ

افشاگر معروف Ice Universe، با اشاره به evleaks، جزئیاتی را در مورد رنگ‌های انحصاری که گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با آن عرضه خواهد شد، منتشر کرد.

اگر به این منابع اعتماد کنید، خریداران سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا می‌توانند بین گزینه‌های خاکستری یاسی، سبز و نارنجی یکی را انتخاب کنند. خود ایوان بلاس در مورد این رنگ‌ها اظهار نظر کرد: “حماسی و زیبا”. پیش از این، جزئیاتی در مورد اینکه چه نسخه‌هایی در دسترس خریداران گوشی‌های هوشمند مختلف در سری گلکسی اس 24 سامسونگ قرار می‌گیرد، منتشر شده بود.

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در این رنگ‌های انحصاری عرضه خواهد شد. ایوان بلاس پیشتر اطلاعات واقعی زیادی را منتشر کرده بود. او تصاویر دقیقی از Sony Xperia 5 II، Galaxy Note20، Galaxy Z Fold 2، Galaxy Tab S7، Galaxy Watch 3 و Samsung Galaxy Buds Live، Xiaomi 12، Xiaomi 12T و Xiaomi 12T Pro را قبل از رونمایی رسمی منتشر کرد.

آشکار شدن رنگ بندی گوشی Galaxy S24 Ultra سامسونگ

بنابراین انتظار داریم اطلاعات لو رفته حقیقی باشند. Ice Universe اولین کسی بود که به طور دقیق در مورد روند جدید تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش آبشاری، در مورد ناچ آیفون X، در مورد طراحی جدید آیفون 14 و در مورد سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد. اطلاعات انحصاری در مورد محصولات جدید توسط منابعی در بخش تحقیق و توسعه این غول کره جنوبی به بیرون درز کرده است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا سامسونگ چنین ویژگی را در سری گلکسی اس 24 تعبیه خواهد کرد یا خیر. به نظر رسیده این ویژگی حتمی باشد و قابلیتی است که در بیشتر محصولات آینده سامسونگ تعبیه خواهد شد. سری گلکسی اس 24 سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهد داشت که هر یک ویژگی خاص خود را داشته و مدل برتر یعنی اولترا با دوربین 200 مگاپیکسل و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 فور گلکسی به فروش خواهد رسید.

انتظار داریم بیشتر اطلاعات به حقیقت تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا