گوشی موبایل

وان پلاس 12R تنها یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد

وان پلاس سرانجام تاریخ عرضه جهانی گوشی‎‌های مورد انتظار خود یعنی OnePlus 12 و OnePlus 12R را اعلام کرد. طبق گفته این شرکت، هر دو گوشی هوشمند در تاریخ 23 ژانویه 2024 عرضه خواهند شد. این گوشی در همان روز در هند عرضه می‌شود و در نتیجه آن را به یک لحظه هیجان انگیز برای کاربران هندی که منتظر این دو تلفن هوشمند بودند تبدیل می‌کند.

در حالی که همه منتظر عرضه این دو گوشی هوشمند جدید هستند، بروزرسانی جدیدی در مورد گوشی هوشمند OnePlus 12R منتشر شده است. اخیراً یک افشاگر معروف به نام Max Jambor در پستی گفته که OnePlus 12R به دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. در حال حاضر، انتظار می‌رفت که این گوشی هوشمند با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (IMX890)، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین تله 32 مگاپیکسلی 2x عرضه شود که مکس اذعان می‌کند که بخشی از نمونه اولیه بود.

وان پلاس 12R تنها یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد

گفته می‌شود که گوشی‌های سری وان‌پلاس R نسخه تغییر یافته‌شده سری‌های محدود OnePlus Ace چین هستند. به طور مشابه، OnePlus 12R به عنوان نسخه جدید OnePlus Ace 3 در نظر گرفته می‌شود. اخیراً DCS اعلام کرده است که OnePlus می‌تواند تله فوتو 32 مگاپیکسلی را از OnePlus Ace 3 حذف کند. ممکن است برنامه معرفی یک لنز ماکرو به جای آن باشد. همانطور که در مورد OnePlus 12R پیشنهاد شده است. با این حال، این فقط یک انتظار است و باید آن را شایعه دانست.

انتظار می‌رود OnePlus 12R به چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شود که اندروید 14 را دربرگرفته و با نمایشگر امولد و وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می‌شود. وان پلاس در تلاش بوده مدل‌های هیجان انگیزی را برای اوایل سال 2024 تدارک بیند. پیشتر نیز وان پلاس 12 در چین معرفی و عرضه شد. بنابراین وقت آن رسیده بزودی این مدل را در بازار بین المللی شاهد باشیم.

احتمالا بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و با مدلی جذاب رو به رو باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا