گوشی موبایل

سری گلکسی اس 25 از سنسور دوربین سونی استفاده نمی کنند

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از سری گلکسی اس 24 است. با این حال، گزارش‌های جدید در مورد سری پرچم‌دار 2025 آن در حال حاضر منتشر شده‌اند و به نظر می‌رسد که گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس ممکن است ارتقاء عمده‌ای در فناوری دوربین دریافت نکنند.

پیش از این، Revegnus، افشاگر شناخته شده ادعا کرده بود که گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس دیگر از سنسورهای تصویر ISOCELL GN3 استفاده نخواهند کرد. این اساساً به این معنی بوده که این دو مدل از نظر عکاسی شاهد ارتقاء خواهند بود. برای کسانی که نمی‌دانند، غول فناوری کره جنوبی از این حسگر برای چندین دستگاه مانند Galaxy S22، S22+، S23، S23+، Z Fold 4 و Z Fold 5 در سه سال گذشته استفاده کرده است.

اما متأسفانه، به نظر می‌رسد که ممکن بوده دیگر اینطور نباشد. Revegnus در یک توییت جدید اعلام کرد که گزارش شده  که سامسونگ ممکن است همچنان از GN3 برای مدل‌های Galaxy S25 و Galaxy S25+ استفاده کند. این بدان معنی بوده که برنامه‌های قبلی برای حذف سنسور GN3 ممکن است لغو شده باشد. نسل فعلی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس دارای سنسور یکسانی هستند. گزارش اولیه همچنین به جایگزینی سنسور ISOCELL با سنسور سونی اشاره کرد، اگرچه مدل دقیق آن فاش نشد.

سری گلکسی اس 25 از سنسور دوربین سونی استفاده نمی کنند

اگر این درست باشد، گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس سامسونگ حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی را حفظ خواهند کرد. همچنین می‌توان انتظار داشت که دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی باشد. شایان ذکر بوده که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده بوده، بنابراین نباید آن را تایید شده بدانیم و حقیقی فرض کنیم.

سامسونگ در تلاش بوده سری گلکسی اس 25 را با ویژگی‌های برجسته همراه سازد تا بتواند نظر مخاطب را جلب سازد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته حقیقی باشد. پیش بینی شده سری اس 25 نیز اوایل 2025 معرفی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا