گوشی موبایل

تمامی جزئیات سری گلکسی اس 24 لو رفت

افشاگر صنعت ایوان بلاس یکی از جدی‌ترین افشاگران اطلاعاتی در مورد گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24 سامسونگ بود. او امروز تصویری را منتشر کرد که مهمترین ویژگی‌های هر سه مدل سری اس 24 را نشان می‌دهد.

با قضاوت بر اساس طراحی، این یک تصویر رسمی است. هنوز مشخص نیست که این اپراتور است یا خود سامسونگ. این افشا آنچه را که افشاگران مختلف پیشتر در مورد گلکسی اس 24 گزارش کرده بودند تأیید می‌کند. بنابراین، گوشی‌های هوشمند صفحه‌نمایش‌هایی با حداکثر روشنایی (2600 سی دی/متر مربع) و استاندارد IP68 را فاش می‌کنند. گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس دارای فریم آلومینیومی خواهند بود، در حالی که گلکسی اس 24 اولترا دارای فریم تیتانیومی است.

وضوح سنسور اصلی دوربین گلکسی اس 24 اولترا 200 مگاپیکسل خواهد بود و از زوم 2 برابر، 3 برابر، 5 برابر و 10 برابر پشتیبانی می‌کند. گلکسی اس 24 اولترا و گلکسی اس 24 پلاس دارای 12 گیگابایت رم هستند، در حالی که گلکسی اس 24 پایه دارای 8 گیگابایت رم است.

تمامی جزئیات سری گلکسی اس 24 لو رفت

این تصویر بیان می‌کند که گوشی‌های هوشمند از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کنند، اما در اینجا باید توضیح داد که ایوان بلاس یک آمریکایی است و اگر این “اطلاعات” از اپراتور باشد، پس ما در مورد مدل‌هایی برای بازار ایالات متحده صحبت می‌کنیم که به طور سنتی از چیپ‌های کوالکام استفاده می‌شود. طبق شایعات، در سایر مناطق (به ویژه در اروپا) گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس به تراشه Exynos 2400 مجهز خواهند شد.

ایوان بلاس پیشتر اطلاعات بسیاری را منتشر کرده بود. او تصاویر دقیقی از Sony Xperia 5 II، Galaxy Note20، Galaxy Z Fold 2، Galaxy Tab S7، Galaxy Watch 3 و Samsung Galaxy Buds Live، Xiaomi 12، Xiaomi 12T و Xiaomi 12T Pro را قبل از رونمایی رسمی منتشر کرد. باید منتظر ماند تا تا شرکت سامسونگ نیمه دوم ژانویه 2024 نسل جدید پرچمداران سری گلکسی اس 24 خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

امید رفته که بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا