گوشی موبایل

انتشار تصویر رندر نهایی گلکسی اس 24 اولترا

اوایل امروز سامسونگ گلکسی اس 24 با رندرهای فاش شد که گزینه‌های رنگی را آشکار می‌کرد. علاوه بر این، رندرهای مطبوعاتی مدل S24 Ultra نیز به بیرون درز کرد که به ما نگاهی واضح به مدل رده بالای سری S24 می‌دهد. آخرین رندرها مطابق با رندرهای لو رفته است که در اوایل این ماه رویت شد.

سامسونگ Galaxy S24 Ultra در چهار گزینه رنگی در رندرهای مطبوعاتی فاش شده دیده می‌شود. اینها عبارتند از مشکی، زرد، بنفش و خاکستری. این تصاویر همچنین رنگ‌های مشکی (با انواع مشکی و زرد) و خاکستری (با مدل‌های بنفش و خاکستری) را نشان می‌دهند. نام دقیق انواع رنگ‌ها در مراسم رونمایی اعلام خواهد شد. گزینه‌های رنگ زرد و بنفش یک تغییر تازه هستند که پیشتر نیز اشاره شده بود.

اسلات S-Pen کمی از شیار گوشی بیرون زده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد فریم جانبی S24 Ultra کمی خمیده است. برخلاف S24 و S24 Plus کاملا مسطح به نظر نمی‌رسد. قاب جلو گوشی کاهش یافته و در نتیجه باریک‌ترین قاب در همه طرف‌های گوشی هوشمند به وجود می‌آید. گفته می‌شود که گلکسی اس 24 اولترا به قاب تیتانیومی مجهز خواهد شد.

انتشار تصویر رندر نهایی گلکسی اس 24 اولترا

در کنار رنگ‌های ذکر شده در رندرهای مطبوعاتی، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا را در گزینه‌های رنگی انحصاری آنلاین نیز عرضه کند. کل برگه مشخصات سری گلکسی اس 24 اخیرا به بیرون درز کرده است. علاوه بر این، پوستر رویداد رونمایی Galaxy Unpacked فاش شده همچنین نشان می‌دهد که نسل بعدی پرچمداران گلکسی ممکن است در 18 ژانویه معرفی شوند.

باید منتظر ماند تا مشخص شود سری گلکسی اس 24 چگونه گوشی خواهند بود و آیا تاکنون با اطلاعات حقیقی رو به رو بودیم یا خیر. برند کره‌ای هر سال نسل جدید پرچمداران خود را با طراحی و مشخصات کلیدی بزرگ معرفی و عرضه می‌کند. سری اس 24 سه مدل پلاس، استاندارد و اولترا دارد که همگی طراحی بهتری نسبت به قبل دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا