گوشی موبایل

آشکار شدن قیمت گوشی Galaxy XCover 7

گوشی هوشمند مقاوم آینده سامسونگ، Galaxy XCover 7 ، مدتی است که شایعات را با افشاگری‌هایی داغ کرده است. ما قبلاً نگاهی اجمالی به طراحی گوشی داشته‌ایم و اکنون یک افشا جدید نشانگر سایز صفحه نمایش، گزینه‌های حافظه و قیمت آن است.

به گفته رولاند کوانت، کارشناس اطلاعاتی معتبر، انتظار می‌رود Galaxy XCover 7 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی +FHD باشد. قیمت آن تقریباً کمتر از 400 یورو است و با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی سخاوتمندانه عرضه می‌شود. اگر این گزارش صحت داشته باشد، XCover 7 همان اندازه صفحه نمایش 6.6 اینچی مدل قبلی خود یعنی Galaxy XCover 6 Pro را حفظ خواهد کرد.

علاوه بر این، گزارش‌های قبلی به باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی نیز اشاره می‌کردند که احتمالاً توسط کاربر قابل جابجایی است، مطابق با گوشی مقاوم قبلی سامسونگ. همچنین از شارژ سیمی 25 واتی پشتیبانی می‌کند. اخیراً، این دستگاه اخیراً در لیست Geekbench نیز رویت شده است که گوشی را با پردازنده مدیاتک Dimensity 6100+ نشان می‌دهد.

آشکار شدن قیمت گوشی Galaxy XCover 7

به طور طبیعی، به عنوان یک گوشی مقاوم، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب مورد انتظار است. این گوشی هوشمند همچنین می‌تواند استاندارد MIL-STD 810 Military را دریافت کند. این استاندارد سطح دوام گوشی هوشمند یا هر دستگاه دیگری را در شرایط سخت محیطی تضمین می‌کند.

در حالی که سامسونگ در مورد تاریخ عرضه بسیار سخت صحبت می‌کند، گویی XCover 7 در وب سایت‌های صدور گواهی تایلند، هند و مالزی نشان دهنده ورود قریب الوقوع به این مناطق است.

سفر ناهموار گوشی سامسونگ در سال 2011 آغاز شد و به نظر می‌رسد XCover 7 همچنان به میراث ادامه دهد. این تنها نیست و تبلت Galaxy Tab Active5، یکی دیگر از دستگاه های مقاوم سامسونگ، اخیراً تأییدیه FCC را دریافت کرده است که به احتمال عرضه مشترک احتمالی اشاره دارد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد.

سامسونگ در تلاش بوده مدل‌های مختلفی برای 2024 معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا