گوشی موبایل

ذوب شدن شارژر آیفون 15 پرو مکس

اپل اغلب به کاربران خود هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی دارای مجوز استفاده کنند. با وجود هشدارهای مکرر این شرکت در مورد خطراتی مانند گرم شدن بیش از حد و خطرات آتش سوزی، بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‎‌گیریم. زیرا معتقدیم که هدف اصلی اپل افزایش فروش و سود است. با این حال، به نظر می‌رسد که کاملاً اینطور نیست.

یکی از کاربران Reddit با افکار مشابه، نشان داد که محصولات بی‌کیفیت چقدر می‌توانند خطرناک باشند. او داستانی را در مورد استفاده از کابل ارزان قیمتی به اشتراک گذاشت که در نهایت به ذوب شدن، آسیب رساندن به گوشی و حتی سوختن انگشتش منجر شد. یکی از کاربران Reddit به نام NoisilyMarvellous اخیراً خطرات استفاده از لوازم جانبی ارزان را با پستی به اشتراک گذاشته است.

او فاش کرد که چگونه اتصال آیفون 15 پرو مکس اخیراً به شارژر منجر به ذوب شدن کابل شده و باعث سوختگی دست و گوشی او شده است. پس از بررسی دقیق تصویر، اولین جزئیات قابل توجه این بود که کابل شارژ استفاده شده محصول اصلی اپل نیست.

ذوب شدن شارژر آیفون 15 پرو مکس

کاربر Reddit بیان داشت:

می‌دانستم که آیفون 15 پرو مکس داغ می‌شود، اما یک ماه پس از استفاده، گوشی من در طول شب به‌قدری داغ شد که به معنای واقعی کلمه روی انگشتم سوخت.

وقتی شارژر را برداشتم، مقداری از پلاستیک را ذوب کرده بود،  اثر سوختگی روی بدنه باقی مانده و قسمت فلزی پورت USB-C به گوشی چسبیده بود.

توجه به این نکته ضروری است که استفاده از لوازم جانبی برندهای متفاوت از اپل به گوشی شما آسیب نمی‌رساند. به عنوان مثال، استفاده از محصولات شرکای رسمی که تست های کنترل کیفیت شرکت را گذرانده‌اند بسیار معقول‌تر است. با این حال، استفاده از محصولی از یک برند ناشناخته فقط به دلیل ارزان بودن آن می‌تواند منجر به عواقب جدی شود، دقیقاً مانند آنچه برای NoisilyMarvellous و تلفن 1000 دلاری آنها اتفاق افتاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا