گوشی موبایل

عرضه جهانی Redmi Note 13 5G در هفته اول ژانویه

شیائومی اولین رویداد جهانی خود را در 4 ژانویه برگزار می‌کند. این رویداد در هند برگزار شده و شرکت تایید کرده است که سری Redmi Note 13 را معرفی خواهد کرد. طی چند روز اخیر، این شرکت به تدریج دستگاه‌هایی را که قرار است رونمایی شود، فاش کرده است. در عین حال، ویژگی‌های آنها را نیز با تیزر فاش نمود. داده است.

شیائومی Redmi Note 13 5G را تاریخ 4 ژانویه در هند عرضه خواهد کرد. این گوشی در کنار Redmi Note 13 Pro Plus 5G و Redmi Note 13 Pro 5G ارائه خواهد شد. پوستر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت تأیید می‌کند که نسخه بین المللی Redmi Note 13 5G کمی متفاوت از نوع چینی است. این گوشی به جای دو دوربین که پیشتر توسط رندرهای قبلی فاش شده بود، دارای سه دوربین عقب خواهد بود.

عرضه جهانی Redmi Note 13 5G در هفته اول ژانویه

طبق افشای اخیر، سیستم دوربین سه گانه از یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. برای مقایسه، مدل چینی فاقد دوربین‌های فوق عریض است و به جای دوربین ماکرو از سنسور عمق 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. باقی مشخصات یکسان خواهد بود. نسخه جهانی دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با حفره دوربین در وسط نمایشگر بوده و وضوح FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز و پنل AMOLED خواهد بود. این دستگاه از تراشه مدیاتک Dimensity 6080 با رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 قدرت می‌گیرد.

محصول جدید شیائومی و ردمی با استاندارد IP54 دارای حسگر اثر انگشت، دو بلندگوی استریو، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلات کارت MicroSD خواهد بود. باتری 5000 میلی آمپرساعتی این گوشی از شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کند. در نهایت باید بیان داششت این گوشی MIIU 14 مبتنی بر اندروید 13 را داشته و چهار سال بروزرسان اندرویدی دریافت می‌کند.

شیائومی بزودی با معرفی نسخه جهانی اطلاعات بیشتری به دست خواهد داد و انتظار داریم بیشتر جزئیات لو رفته حقیقت باشد و با مدلی بهتر رو به رو هستیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا