بهترین هاسریال

بهترین سریال های فانتزی 2024

سال 2024 برای طرفداران ژانر فانتزی سالی پر بار خواهد بود. سریال های جدید و هیجان انگیزی در این ژانر در حال اکران یا برنامه ریزی برای اکران هستند که تماشاگر را به دنیای جادو، اژدها، موجودات افسانه ای و ماجراجویی های حماسی می برند.

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین سریال های فانتزی 2024 می پردازیم:

Doctor Who

Doctor Who

دکتر و دوستانش از طلوع تاریخ بشر به دنیاهای بیگانه دوردست سفر می کنند. هر جا که می روند، ماجراجویی، وحشت، سرگرمی، تعقیب و گریز، شادی و هیولا پیدا می کنند.

رتبه rottentomatoes به این سریال: %96

 

The Lord of the Rings: The Rings of Power

The Lord of the Rings The Rings of Power

The Lord of the Rings: The Rings of Power از Prime Video برای اولین بار افسانه های قهرمانانه دوران افسانه ای عصر دوم تاریخ سرزمین میانه را به نمایش می گذارد. این درام حماسی هزاران سال قبل از اتفاقات J.R.R. هابیت و ارباب حلقه‌ها اثر تالکین، و بینندگان را به دورانی برمی‌گرداند که در آن قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، پادشاهی‌ها به شکوه رسیدند و نابود شدند، قهرمانان بعید آزمایش شدند، امید به بهترین نخ‌ها آویزان شد و بزرگ‌ترین آنها شروری که همیشه از قلم تالکین سرازیر شد و تهدید کرد که تمام جهان را در تاریکی می پوشاند.

این سریال که در زمان صلح نسبی شروع می‌شود، مجموعه‌ای از شخصیت‌های آشنا و جدید را دنبال می‌کند، زیرا آنها با ظهور مجدد شر به سرزمین میانه که مدت‌ها از آن ترسیده بود، روبرو می‌شوند. از تاریک‌ترین اعماق کوه‌های مه‌آلود، تا جنگل‌های باشکوه پایتخت جن‌ها لیندون، تا پادشاهی جزیره‌ای خیره‌کننده نومنور، تا دورترین نقاط نقشه، این پادشاهی‌ها و شخصیت‌ها میراث‌هایی را می‌سازند که مدت‌ها بعد زنده خواهند ماند. آنها رفته اند

رتبه rottentomatoes به این سریال: %83

 

Dead Boy Detectives

Dead Boy Detectives

دو روح نوجوان در کنار یک روشن بین کار می کنند تا اسرار مشتریان فوق طبیعی خود را حل کنند تا اینکه یک جادوگر قدرتمند نقشه های آنها را پیچیده می کند.

رتبه rottentomatoes به این سریال: %94

 

Renegade Nell

Renegade Nell
نل جکسون خود را متهم به قتل می بیند و به طور غیرمنتظره ای به بدنام ترین قانون شکن در قرن 18 انگلستان تبدیل می شود. اما هنگامی که روح جادویی به نام بیلی بلیند ظاهر می شود، نل متوجه می شود که سرنوشت او بزرگتر از آن چیزی است که او تصور می کرد.

رتبه rottentomatoes به این سریال: %87

 

Game of Thrones

Game of Thrones

سری کتاب های پرفروش جورج آر آر مارتین با عنوان «آواز یخ و آتش» در حالی روی پرده می رود که HBO دندان های داستان سرایی قابل توجه خود را در حماسه فانتزی قرون وسطایی فرو می برد. این تصویری از دو خانواده قدرتمند

پادشاهان و ملکه ها، شوالیه ها و مرتدین، دروغگوها و مردان صادق – است که در حال انجام یک بازی مرگبار برای کنترل هفت پادشاهی وستروس و نشستن بر فراز تخت آهنین هستند. مارتین به عنوان یکی از تهیه کننده های اجرایی و یکی از نویسندگان سریال شناخته می شود که محل فیلمبرداری آن شامل ایرلند شمالی، مالت، کرواسی و اسپانیا است.

رتبه rottentomatoes به این سریال: %89

 

Parasyte: The Grey

Parasyte The Grey

مردم باید برای مبارزه با انگل‌های ناشناس پس از تسخیر خشونت‌آمیز میزبان انسان و به دست آوردن قدرت، قیام کنند.

رتبه rottentomatoes به این سریال: %100

 

The Witcher

The Witcher

جادوگر گرالت، یک شکارچی هیولاهای جهش یافته، تلاش می کند تا جایگاه خود را در دنیایی بیابد که در آن مردم غالباً بدتر از حیوانات هستند.

رتبه rottentomatoes به این سریال: %80

 

House of the Dragon

House of the Dragon

سلطنت تارگرین هاوس با این پیش درآمد سریال محبوب HBO “بازی تاج و تخت” آغاز می شود. “خانه اژدها” بر اساس “آتش و خون” جورج آر آر مارتین، نزدیک به 200 سال قبل از وقایع “بازی تاج و تخت” روایت می شود که داستان جنگ داخلی تارگرین با فرزندان شاه ویسریس اول تارگرین را روایت می کند که برای کنترل آن می جنگند. تخت آهنین

رتبه rottentomatoes به این سریال: %93

 

Gen V

Gen V

زندگی ابرقهرمانان رقابتی و هورمونی در حالی که مرزهای فیزیکی، جنسی و اخلاقی خود را مورد آزمایش قرار می دهند.

رتبه rottentomatoes به این سریال: %97

 

One Piece

One Piece

میمون D. Luffy و خدمه دزدان دریایی اش دنیایی خارق العاده از اقیانوس های بی پایان و جزایر عجیب و غریب را در جستجوی گنج نهایی جهان برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی بعدی کشف می کنند.

رتبه rottentomatoes به این سریال: %85

 

اینها فقط تعدادی از بهترین سریال های فانتزی 2024 هستند. با توجه به تنوع و تعدادی که در این ژانر وجود دارد، مطمئناً برای هر سلیقه ای سریالی جذاب پیدا خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا