ورزشی

فواید قابل توجه عقب عقب راه رفتن برای سلامتی

به هر باشگاه ورزشی بروید، ممکن است فردی را پیدا کنید که روی تردمیل به عقب راه می‌رود یا برعکس روی یک دستگاه بیضوی پدال می‌زند. در حالی که برخی ممکن است از حرکت معکوس به عنوان بخشی از یک رژیم فیزیوتراپی استفاده کنند، برخی دیگر ممکن است این کار را برای تقویت آمادگی جسمانی و سلامت کلی خود انجام دهند.

مطالعات زیادی در مورد مزایای بالقوه پیاده روی یکپارچهسازی با سیستمعامل، یک اصطلاح رایج برای راه رفتن به عقب، انجام شده است. بر اساس مطالعه مارس 2021، شرکت‌کنندگانی که به مدت 30 دقیقه روی تردمیل به مدت چهار هفته به سمت عقب راه می‌رفتند، تعادل، سرعت راه رفتن و آمادگی قلبی ریوی خود را افزایش دادند .

علاوه بر این، گروهی از زنان بر اساس یک کارآزمایی بالینی که نتایج آن در آوریل 2005 در شماره آوریل 2005 در مجله بین المللی منتشر شد، پس از یک برنامه شش هفته ای دویدن و راه رفتن به عقب، چربی بدن خود را کاهش دادند و آمادگی قلبی تنفسی خود را تقویت کردند.
مطالعات دیگر نشان می دهد که حرکت رو به عقب ممکن است به افراد مبتلا به استئوآرتریت زانو و کمردرد مزمن کمک کند ، به علاوه راه رفتن و تعادل را بهبود بخشد.

حتی ممکن است راه رفتن یکپارچهسازی با سیستمعامل ذهن شما را تیزتر کند و به شما کمک کند تا هوشیارتر شوید، زیرا مغز شما باید هنگام حرکت به این روش جدید هوشیارتر باشد. به همین دلیل، به علاوه این واقعیت که حرکت رو به عقب به تعادل کمک می کند، افراد مسن ممکن است به ویژه از گنجاندن برخی از پیاده روی های به عقب در روال خود سود ببرند، همانطور که یک مطالعه در سال  2021 روی  بیماران مبتلا به سکته مزمن نشان می دهد.

چرا حرکت رو به عقب بسیار مفید است؟ لندری استس، متخصص قدرت و تهویه مطبوع در کالج استیشن، تگزاس، می‌گوید: «وقتی خود را به جلو می‌برید، این یک حرکت همسترینگ غالب است.

اگر به سمت عقب راه می روید، این یک تغییر نقش است، جایی که چهارنفره شما شلیک می کند و شما در حال اکستنشن زانو هستید.

در نتیجه، ماهیچه‌های مختلفی را کار می‌کنید که همیشه مفید است، به علاوه قدرت می‌گیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا