تکنولوژی

سامسونگ سه مانیتور گیمینگ Odyssey با پنل اولد معرفی کرد

سامسونگ جزئیاتی را در مورد سه مانیتور گیمینگ جدید Odyssey منتشر کرده است، درست قبل از CES 2024. اینها همه نمایشگرهای OLED با AMD FreeSync Premium Pro و VESA DisplayHDR True Black 400 هستند. هر مانیتور همچنین دارای فناوری ضد تابش اختصاصی شرکت است که بازتاب نور را به حداقل می‌رساند.

اول از همه، مانیتور فوق عریض خمیده 49 اینچی سامسونگ Odyssey OLED G95SD است. این نمایشگر رزولوشن DQHD (5120×1440)، زمان پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه، نرخ نوسازی 240 هرتز، نسبت تصویر 32:9 و دسترسی به پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ و هاب بازی مبتنی بر ابر این شرکت را ارائه می‌دهد. زیبایی شناسی با فرم باریک و سایز کمی کوچک‌تر از کشتی ماموت اودیسه است.

سامسونگ سه مانیتور گیمینگ Odyssey با پنل اولد معرفی کرد

Odyssey G80SD اولین مانیتور گیمینگ اولد 32 اینچی تخت در سری نمایشگرهای سامسونگ است. دارای رزولوشن 4K UHD (3840×2160)، نسبت تصویر 16:9، زمان پاسخ 0.03 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی سریع 240 هرتز. حداکثر روشنایی 450 نیت است و مانیتور با فناوری CoreLighting+ برای طرح‌های منحصربه‌فرد روشنایی محیط ارائه می‌شود.

OLED G60SD نسبتاً کوچک 27 اینچی دارای نرخ تجدید 360 هرتز و وضوح QHD (2560×1440) است. این مانیتور همچنین با فناوری CoreLighting+ سامسونگ، برای استفاده در محیط اطراف و فرم باریک و فلزی عرضه می‌شود. صفحه نمایش را می‌توان برای راحتی از طریق شیب، چرخش و چرخش تنظیم کرد.

سامسونگ سه مانیتور گیمینگ Odyssey با پنل اولد معرفی کرد

هنوز هیچ قیمتی وجود ندارد، اگرچه ممکن است زمانی که CES 2024 در واقع هفته آینده شروع شود، اطلاعات تکمیلی ارائه شود. سامسونگ وعده داده است که هر کدام در سال جاری عرضه خواهند شد. برای مرجع، این شرکت تعداد زیادی از مانیتورهای بازی Odyssey را در CES 2023 معرفی کرد و همه آنها تا اواسط سال در بازار عرضه شدند.

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از مانیتورهای گیمینگ خود را با طراحی هیجان انگیز و مشخصات کلیدی بزرگ معرفی می‌کند. حال نوبت به CES 2024 لاس وگاس رسیده تا شاهد رونمایی نسل جدیدتری باشیم. نمایشگرهای حرفه‌ای گیمینگ که علاوه بر بازی برای کارهای حرفه‌ای نیز پیشنهاد می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا