تکنولوژی

ساعت CMF Watch Pro Silver Edition عرضه شد

سال گذشته، CMF by Nothing ساعت هوشمند بلوتوث دار Watch Pro را در انواع خاکستری تیره و خاکستری متالیک معرفی کرد. این شرکت با گسترش خط تولید خود، اکنون از نسخه نقره‌ای ساعت هوشمند خود رونمایی به عمل آورد.

این مدل جدیدترین نوع با پیروی از اصول طراحی مینیمالیستی، قاب ساعت آلیاژی آلومینیومی را با روکش نقره‌ای ظریف به نمایش می‌گذارد که با بندهای خاکستری روشن تکمیل شده است. با این اضافه شدن، مشتریان اکنون می‌توانند از میان گزینه‌های رنگ نقره‌ای، نارنجی، خاکستری تیره و خاکستری برای ساعت انتخاب کنند.

نسخه نقره‌ای CMF Watch Pro از اواسط ژانویه از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند Flipkart، Myntra، Croma، Vijay Sales و General Trade در هند در دسترس خواهد بود و بیش از 60 دلار  است. علاوه بر این، از این ماه وارد بازارهای چندین کشور دیگر می‌شود.

ساعت CMF Watch Pro Silver Edition عرضه شد

CMF Watch Pro دارای طراحی شبیه به ساعت‌های اپل است که شامل یک قاب فلزی صیقلی با صفحه جانبی و یک بدنه عقب پلاستیکی می‌شود. صفحه نمایش 1.96 اینچی AMOLED آن حداکثر روشنایی 600 نیت و وضوح 410×502پیکسل را ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند ردیابی سلامت 24 ساعته، از جمله نظارت بر ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون در زمان واقعی، ردیابی خواب و استرس، یادآوری هیدراتاسیون و حرکت  و اهداف تناسب اندام شخصی را ارائه می‌دهد.

با 110 حالت ورزشی چشمگیر، به علاقه‌مندان به تناسب اندام پاسخ می‌دهد. ادغام تماس بلوتوث با فناوری هوش مصنوعی خروجی میکروفون واضح را تضمین می‌کند. این ساعت با باتری 340 میلی آمپرساعتی همراه بوده و تا 13 روز استفاده منظم را ارائه می‌دهد و دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب است.

CMF زیربرند ناتینگ یک برند مطرح بریتانیایی بوده که توانسته محصولات برجسته را معرفی و عرضه کند. این کمپانی در تلاش بوده لوازم جانبی متنوعی را معرفی و عرضه کند. انتظار داریم بزودی CMF مدل‌های جدیدی را به سبد محصول خود بیافزاید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا