تکنولوژی

ساعت هوشمند جان سخت کاسیو G-SHOCK RANGEMAN معرفی شد

کاسیو از جدیدترین محصولات اضافه شده به سری RANGEMAN، GPRH1000-9 و GPRH1000-1 رونمایی کرده است. این ساعت‌ها برای جویندگان هیجان و ماجراجویان، استحکام را با ترکیب مستحکم و عملکرد، بازتعریف می‌کنند و نیازهای کاوش در فضای باز را برآورده می‌سازند.

سری RANGEMAN که برای مقاومت در شرایط سخت طراحی شده، انعطاف‌پذیری در برابر شوک، گرد و غبار، گل و آب را ارائه می‌دهد. این ساعت‌ها با ویژگی‌هایی مانند GPS، شارژ با کمک خورشیدی و قابلیت‌های بلوتوث، به عنوان همراهان قابل اعتمادی برای علاقه‌مندان به فضای باز قرار می‌گیرند.

G-SHOCK RANGEMAN از نه فعالیت، از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا پشتیبانی می‌کند و بر عملی بودن و تجزیه و تحلیل تأکید دارد. این ساعت با شش حسگر، از جمله نمایشگر ضربان قلب، داده‌های بی‌درنگ ارائه می‌کند. معیارها و تجزیه و تحلیل سلامت از طریق مجموعه Powered by Polar و اتصال تلفن‌هوشمند به برنامه ساعت CASIO تسهیل می‌شود.

GPS داخلی اندازه‌گیری دقیق موقعیت، فاصله و سرعت را فراهم می‌کند و قابلیت ردیابی را افزایش می‌دهد. شارژ USB از عملکردهای آموزشی و ویژگی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند، در حالی که شارژ خورشیدی تضمین می‌کند که نمایش زمان حتی با باتری کم نیز قابل اعتماد باقی بماند. نور پس زمینه LED Super Illuminator خوانایی را در شرایط کم نور افزایش می‌دهد.

ساعت هوشمند جان سخت کاسیو G-SHOCK RANGEMAN معرفی شد

GPRH1000-9 و GPRH1000-1 علاوه بر ویژگی‌های آن، راحتی و پایداری را در اولویت قرار می‌دهند. نوار یورتان، طراحی شده برای فعالیت‌های مبتنی بر آب، و استفاده از اجزای رزین مبتنی بر زیست، بر تعهد G-SHOCK به مسئولیت زیست محیطی تاکید دارد. اجزای فلزی از آنتن GPS و شش حسگر محافظت می‌کنند و این ساعت‌ها را برای فعالیت‌های مختلف مناسب می‌کند.

G-SHOCK GPRH1000-9 و GPRH1000-1 از 19 ژانویه در دسترس است، در رنگ های زرد و مشکی، با قیمت 500 دلار به فروش می‌رسد. گزینه‌های خرید شامل جواهرات انتخابی ، gshock.com و فروشگاه G-Shock Soho است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت G-Shock مراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا