تکنولوژی

گوگل مپس در Android Auto و Apple CarPlay جذاب می شود

نمای سه‌بعدی در نقشه‌های گوگل سال گذشته به طور فزاینده‌ای دقیق و آموزنده شده و پیش‌نمایش‌های واضحی از مکان‌های دیدنی را به کاربران ارائه می‌دهد. آپدیت اخیر این پیشرفت را با مسیرهای سفر ادغام می‌کند تا تصویر واضح‌تری از ظاهر مقصد و شرایط محیطی ارائه دهد. گوگل همچنین جزئیات مسیر را برای ناوبری داخل خودرو بهبود بخشیده است.

کاربران Android Auto متوجه قابلیت مشاهده ساختمان‌های سه بعدی در Google Maps هنگام ناوبری داخل خودرو شده‌اند. در حالی که اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند مدتی است نمای سه بعدی نزدیک ارائه می‌کند، آزمایش نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد به‌زودی این ویژگی را به اندروید اتو و اپل کارپلی نیز تعمیم دهد.

جدول زمانی برای عرضه جهانی یا در سراسر ایالات متحده ناوبری سه بعدی داخل خودرو نامشخص است. با این حال، کاربران در هنگ کنگ و کانادا توانستند این ویژگی را فعال کنند. قابل توجه است که ساختمان‌های بلند شفاف به نظر می‌رسند تا از مسیرهای مبهم جلوگیری کنند. برای دسترسی به نمای سه بعدی، روی نماد لایه ضربه بزنید و سپس «3D» را در زیر جزئیات نقشه انتخاب کنید.

گوگل مپس در Android Auto و Apple CarPlay جذاب می شود

این به‌روزرسانی جزئی ممکن است نشان دهنده تغییرات گسترده‌تری باشد که Google از طریق «نمای فراگیر» اجرا می‌کند. این ویژگی در حالی که اطلاعات ضروری سفر را ارائه می‌دهد، مکان ها را واقعی‌تر نشان می‌دهد. کاربران در برخی از شهرهای بزرگ در سراسر جهان می‌توانند اکنون آن را مشاهده کنند.

در فوریه سال گذشته، گوگل شروع به ادغام نمای همه جانبه در Google Maps کرد. این ویژگی تصاویر نمای خیابان، تصاویر ماهواره‌ای و داده‌های اضافی را با میدان‌های تابشی عصبی و هوش مصنوعی ترکیب می‌کند تا مدل‌های سه‌بعدی واقعی از خیابان‌ها و فضاهای داخلی ساختمان را ایجاد کند. کاربران می‌توانند این مکان‌های شبیه‌سازی‌شده را در زمان واقعی کاوش کنند تا بفهمند مقصدشان از دید پرنده و سطح زمین دقیقاً چه شکلی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا