تکنولوژی

لنوو تبلتی از برند Erazer خود را معرفی کرد

شرکت‌های بزرگ چینی به داشتن برندهای اکوسیستمی معروف هستند، روندی که توسط شیائومی رایج شده است. این برندها از کانال‌های فروش بازیگران بزرگ‌تر استفاده می‌کنند.

لنوو یکی از این برندها به نام Erazer دارد. این برند تبلت اقتصادی جدید با صفحه نمایش بزرگ را با نام Erazer K30 Pad 12.6 روانه بازار کرده است. تبلت جدید Erazer دارای طراحی یکپارچه فلزی بوده و جزیره دوربین آن شبیه به سری شیائومی پد 6 است. ضخامت این محصول 7.8 میلیمتر و وزن آن به 650 گرم می‌رسد.

این دستگاه یک صفحه نمایش 12.6 اینچی IPS LCD داشته که رزولوشن آن به 2560 در 1600 پیکسل و حداکثر روشنایی 350 نیت می‌رسد. 72 درصد از طیف رنگ NTSC را پوشش می‌دهد و نسبت کنتراست 1500:1 دارد. این تبلت از پردازنده مدیاتک Helio G99 قدرت گرفته و این چیپست با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. از نظر نرم افزاری نیز دارای اندروید 13 می‌باشد.

لنوو تبلتی از برند Erazer خود را معرفی کرد

این دستگاه دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو است. گزینه‌های اتصال روی آن عبارتند از 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.2 و USB Type-C بوده و دارای اسلات کارت MicroSD (تا 512 گیگابایت) و چهار بلندگو اما بدون جک هدفون 3.5 میلیمتریست. نکته آخر اینکه این دستگاه از باتری 12000 میلی آمپرساعتی انرژی می‌گیرد و از شارژ USB PD تا 18 وات پشتیبانی می‌کند.

Erazer K30 Padبا نمایشگر 12.6 اینچی به قیمت 1999 ین (280 دلار) برای نسخه 12 گیگ رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمت دارد. در حال حاضر برای پیش خرید در فروشگاه JD Lenovo آماده است. این تبلت به احتمال زیاد شاهد عرضه رسمی جهانی نخواهد بود.

لنوو علاوه بر بازار چین، محصولاتی هم برای بازار جهانی عرضه می‌کند و این تبلت زیربرند بعید است به خارج چین برسد، زیرا سابقه لنوو نشان داده که باید شاهد عرضه برخی مدل‌ها باشیم و چنین مدلی ویژگی‌های بزرگی داشته و می‌تواند موردتوجه علاقمندانی باشد که به دنبال تبلت خوش قیمت هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا