تکنولوژی

تلویزیون هوشمند سامسونگ S95D با فریم باریک معرفی شد

سامسونگ به تازگی از تلویزیون جدید S95D که سومین نسل تلویزیون QD-OLED آن است، رونمایی کرد. در جریان رویداد CES، شرکت این تلویزیون رده بالا را معرفی کرد که قصد دارد با برخی ویژگی‌های چشمگیر متمایز شود.

این تلویزیون نه تنها روشن‌ترین تلویزیون OLED این برند و حتی Glare Free آن است. غول فناوری کره جنوبی ادعا می‌کند که تلویزیون OLED جدید قادر است هر گونه انعکاس قابل توجه را از بین ببرد. این کار حتی با برخورد نور به صفحه تلویزیون، بی‌وقفه‌ترین و بدون وقفه‌ترین تجربه تماشا را ممکن می‌سازد. با این حال، ظاهراً سامسونگ هیچ معامله بزرگی برای این تجربه Glare Free انجام نداد.

این شرکت از “لایه پوشش سخت و الگوی پوشش سطحی تخصصی” استفاده کرد تا مطمئن شود که زوایای دید ضربه ای وارد نمی‌کند و با اعوجاج رنگ مواجه نمی‌شود. تلویزیون QD-OLED S95D روشن‌ترین صفحه نمایش OLED این برند تا به امروز از سامسونگ است. نه تنها این، بلکه تا سایز 77 اینچ در دسترس است و نرخ نوسازی 144 هرتز را نیز ارائه می‌دهد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ S95D با فریم باریک معرفی شد

به عبارت دیگر، حتی می‌توانید از آن برای یک تجربه بازی پیشرفته استفاده کنید. Pantone حتی ویژگی دقت رنگ مبتنی بر هوش مصنوعی را در S95D تأیید کرده است. همه اینها در یک بدنه 11 میلی‌متری فوق‌العاده نازک قرار گرفته و با باکس One Connect سامسونگ عرضه می‌شود.

تلویزیون QD-OLED جدید سامسونگ دارای آخرین نسخه از سیستم عامل اختصاصی تایزن بوده که روی شناسه سامسونگ ممبر اجرا می‌شود. این تلویزیون همچنین از HDR10 و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این شرکت همچنین یک گزینه تلویزیون OLED S90D با اندکی ویژگی کمتر را نیز معرفی کرده که از پوشش بدون تابش نور و عناصر طراحی مدل پرچمدار برخوردار نیست.

سامسونگ محصولات بسیاری برای CES 2024 تدارک دیده که شامل لوازم خانگی، تلویزیون هوشمند، کنترلر گیمینگ و برخی دیگر می‌شود. انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتری را شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا