تکنولوژی

تماس SOS اپل واچ جان یک دانش آموز را از مسمومیت با CO نجات داد

داستان‌های مربوط به قابلیت‌های نجات جان اپل واچ همچنان در حال افزایش است. این دستگاه پوشیدنی هوشمند فوق‌العاده، داستان‌های نجات‌دهنده‌ای را از مجموعه‌های متنوعی از کاربران افزایش داده است.

آخرین داستان در مورد اپل واچ مربوط به دانش آموزی است که دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شده و توانسته از ویژگی تماس SOS استفاده کند که به او کمک می‌کند سریع کمک کند.

نام این دانش آموز ناتالی ناساتکا، دانشجوی دلاور است و داستان در ابتدا از شبکه CBS پخش شد. ناتالی با زدن دکمه SOS اپل واچ خود به سختی از مرگ ناشی از استنشاق بیش از حد مونوکسید کربن جلوگیری کرد زیرا او شروع به از دست دادن هوشیاری و احساس خستگی شدید می‌کرد. دود مرگبار مونوکسید کربن از یک بخاری معیوب در اتاق ناتالی ساطع می‌شد.

مونوکسید کربن گازی بی بو و بی مزه است که به سختی قابل تشخیص است اما بسیار کشنده. می‌توان آن را با آشکارسازهای مونوکسید کربن در خانه تشخیص داد، اما ناساتکا در زمان حادثه یک آشکارساز مونوکسید کربن در خانه نداشت.

تماس SOS اپل واچ جان یک دانش آموز را از مسمومیت با CO نجات داد

پیام SOS بلافاصله توسط مقامات عملی شد و آتش نشانان به محل سکونت خانم ناساتکا رسیدند و او را از تخت بیرون کشیدند و به محل امنی بردند. اپل واچ در نجات جان این بانو بسیار مهم بود، همانطور که در مورد چندین بازمانده نیز صادق است. در واقع، داستان‌های نجات دهنده به بخش مهمی از استراتژی بازاریابی اپل واچ تبدیل شده است.

ویژگی‌های زیادی در اپل واچ وجود دارد که تأثیر حیاتی بر زندگی کاربران داشته است. اپل واچ دارای مجموعه‌ای از قابلیت‌های نظارت بر سلامت و تناسب اندام از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون و غیره است. ویژگی تماس SOS همچنین در ارائه دسترسی مورد نیاز به خدمات اضطراری حیاتی است.

قابلیت تماس SOS با نگه داشتن دکمه کناری اپل واچ و سپس کلیک بر روی SOS فعال می‌شود. عملکرد SOS با رونمایی از watchOS تغییری نکرد تا بر اهمیت این عملکرد و نیاز همه کاربران به آشنایی با آن تاکید شود. اخیراً دو کاربر اپل واچ نامه‌ای به مدیر عامل شرکت تیم کوک نوشتند تا نشان دهند که اپل واچ چگونه جان آنها را نجات داده است. هر دو کاربر یک ایمیل شخصی از مدیر عامل اپل برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود دریافت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا