تکنولوژی

هدست واقعیت افزوده RayNeo X2 Lite AR معرفی شد

RayNeo با جدیدترین محصول خود، عینک‌ واقعیت افزوده RayNeo X2 Lite، که در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد، به عنوان یک تغییر دهنده بازی ظاهر شد. X2 Lite با وزن بسیار سبک و تنها 60 گرم، قابلیت‌های قدرتمند واقعیت افزوده و عملکردهای به کمک هوش مصنوعی را در طراحی سبکی مانند یک پر ترکیب می‌کند.

ویژگی برجسته RayNeo X2 Lite ترکیبی هماهنگ از فناوری بالا و راحتی است. این عینک که به پلتفرم Snapdragon AR1 Gen 1 مجهز شده، عملکردی درجه یک را بدون حجم بالا ارائه می‌دهد. این بدان معناست که کاربران می‌توانند از تصاویر سه بعدی غوطه ور در قالبی راحت لذت ببرند.

هدست واقعیت افزوده RayNeo X2 Lite AR معرفی شد

با حفر جزئیات فنی، X2 Lite از فناوری نمایشگر  استفاده می‌کند و اطمینان می‌دهد که تصاویر نه تنها تیز و رنگارنگ هستند بلکه احساس واقعاً واقع بینانه را رقم می‌زنند. این فناوری کارهای معمولی مانند مشاهده پیام‌ها یا پیمایش در شهرها را به تجربه‌ای غنی تبدیل می‌کند. فراتر از صفحه نمایش چشمگیر، X2 Lite دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی است که به کاربران امکان می‌دهد لحظات زندگی را بدون زحمت ثبت کنند. «حالت Whisper» عینک تضمین می‌کند که فرامین صوتی و تماس‌ها خصوصی باقی می‌مانند، که یک لمس متفکرانه برای محرمانگی کاربر است.

Rayneo همچنین مدل پیشرفته‌تر خود را با نام Rayneo X2 اعلام کرد که قبلاً موفقیت پدیده‌ای در چین را مشاهده کرده است و طی یک ساعت از انتشار آن به فروش می‌رسد. X2 که قرار است در فوریه 2024 در Indiegogo عرضه شود، تجربه AR را بیش از پیش ارتقا خواهد داد. این ویژگی دارای ویژگی‌هایی مانند نمایشگرهای تمام رنگی دو چشمی و قابلیت‌های محاسبات مکانی پیشرفته ، باز کردن درهای جدید برای امکانات جدید مانند ترجمه در زمان واقعی و بازی AR است.

فناوری واقعیت افزوده این روزها بسیار موردتوجه قرار گرفته و شرکت‌ها سعی دارند با ارائه چنین عینکی تجربه مجازی آینده‌نگرانه‌ای را رقم زنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا