تکنولوژی

کتاب خوان کاغذ الکترونیکی جدید شیائومی معرفی شد

شیائومی جدیدترین کتاب‌خوان الکترونیکی خود را با نام کتاب الکترونیکی شیائومی با صفحه نمایش 7 اینچی HD معرفی کرده است. این دستگاه در حالت آماده به کار عمرباتری 7 هفته‌ای داشته و در حالت فعالیت استاندارد 40 ساعته.

کتاب الکترونیکی شیائومی با طراحی دارای دکمه‌های فیزیکی جانبی و پنل عقب ناهموار ارگونومیک عرضه می‌شود. این دستگاه تنها 166 گرم وزن داشته و به راحتی می‌توان مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد. کتاب کاغذ الکترونیکی شیائومی دارای تراکم پیکسلی 300ppi بوده و از جوهر الکترونیکی نسل جدید Carta 1200 استفاده می‌کند.

این مورد نسبت سرعت پاسخگویی و نسبت کنتراست بیشتری را در مقایسه با مدل‌های قبلی جوهر Carta ارائه می‌دهد. این کتاب الکترونیکی از 32 سطح کاهش نور خودکار با دمای دوگانه رنگ سرد و گرم، چرخش خودکار صفحه نمایش و حالت نوسازی متعادل پشتیبانی می‌کند.

دستگاه جدید شیائومی توسط یک پردازنده چهار هسته‌ای قدرت گرفته و با 2 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی همراه است. کتاب کاغذ الکترونیکی به سیستم عامل اندروید 11 تجهیز بوده و برنامه‌های سازگار متعددی هم دارد. از نظر اتصال، کتاب الکترونیکی شیائومی از وای فای دو بانده (2.4 گیگاهرتز / 5 گیگاهرتز) و بلوتوث 5.2 پشتیبانی کرده و شامل پورت USB برای انتقال فایل هم می‌شود.

کتاب خوان کاغذ الکترونیکی جدید شیائومی معرفی شد

تبلت کاغذ الکترونیکی شیائومی به باتری 1200 میلی آمپرساعتی مجهز شده در حالی که جعبه شارژ مغناطیسی آن دارای باتری 1950 میلی آمپرساعتی است. شیائومی محصول جدید خود را با قیمت 197 دلار راهی بازار چین کرده و بعید است به سایر نقاط برسد. این برند در تلاش بوده گجت‌های کاربردی و باکیفیتی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

بنابراین تبلت جدید رقیبی برای کیندل آمازون محسوب شده که در بازار تبلت‌های کاغذ الکترونیکی محبوبیت بالایی داشته و توانست فروش بزرگی کسب کند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت شیائومی مراجعه کنید. این برند در نظر دارد بزودی گوشی‌های جدیدی را معرفی و عرضه کند. ناگفته نماند این تبلت اکنون برای خرید دردسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا