تکنولوژی

تبلت جان سخت Galaxy Tab Active 5 سامسونگ معرفی شد

تبلت Galaxy Tab Active 5 سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد. تبلت Active جدید که برای استفاده سخت ساخته شده، دارای ساختاری بادوام و مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی سخت است. در حالی که این شرکت تمام مشخصات و ویژگی‌ها را فاش کرده، جزئیات مربوط به قیمت و در دسترس بودن آن هنوز در انتظار است.

ابعاد Galaxy Tab Active 5 بیش از  126.8 در 213.9 در 10.1 میلیمتر و وزن آن 433 گرم است. این دستگاه مقاوم به استانداردهای MIL-STD-810H همراه بوده و دارای سه دکمه فیزیکی به همراه باتری قابل تعویض توسط کاربر است. با پوشش محافظ ورودی، تبلت در سقوط از ارتفاع 12 متری بدون آسیب باقی می‌ماند. دارای استاندارد IP68 برای قابلیت ضدآب بوده و از شیشه محافظ گوریلا گلس 5 هم بهره می‌برد و شامل قلم اس پن هم می‌شود.

Galaxy Tab Active 5 دارای یک پنل 8 اینچی LCD بوده که وضوح 1920 در 1200 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. برای سلفی، دوربین 5 مگاپیکسلی دارد و پنل عقب آن دارای دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است که از فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

تبلت جان سخت Galaxy Tab Active 5 سامسونگ معرفی شد

نسخه اندروید دقیق دستگاه مشخص نیست، اما گفته می‌شود که روی اندروید 12 قدیمی‌تر است. در بخش سخت افزاری، چیپست اگزینوس 1380، رم 6 گیگابایت یا 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایت / 256 گیگابایت دارد. همچنین برای ارتقا حافظه به یک اسلات کارت microSD مجهز شده است.

تب اکتیو 5 دارای باتری 5050 میلی آمپرساعتی بوده و دارای اسکنر اثر انگشت جانبی است. علاوه بر این، دستگاه به یک کلید فعال اختصاصی نیز مجهز شده است. این تبلت ویژگی‌های دیگری مانند دو سیم کارت با پشتیبانی از eSIM، 5G، پین pogo، جک 3.5 میلیمتری صدا، پورت USB-C، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، NFC، پشتیبانی از Dolby Atmos و برخی دیگر را دربرمی‌گیرد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت سامسونگ مراجعه کنید. انتظار رفته مدل‌های میان رده جدید دیگری هم از این برند مشاهده کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا