تکنولوژی

شیائومی پد 7 پرو یک تبلت هیولاست

شایعه شده است که شیائومی در حال کار بر روی جانشین پد 6 پرو است. انتظار می‌رود که شیائومی پد 7 پرو مدل نسل بعدی باشد و اکنون، افشا جدیدی به مشخصات کلیدی این دستگاه و جزئیات یک تبلت OLED دیگر اشاره کرده است.

آخرین افشای اطلاعات از سوی افشاگر Digital Chat Station است که اطلاعات را در Weibo به اشتراک گذاشته است. در شبکه اجتماعی گفته شده شیائومی پد 7 پرو به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است. افشاگر می‌افزاید که صفحه نمایش 10 اینچی IPS LCD ندارد بلکه صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد که حتی ممکن است از نرخ رفرش 144 هرتز پشتیبانی کند.

ظاهراً صفحه نمایش با حاشیه‌های باریک‌تر احاطه خواهد شد و ممکن است تبلت از طراحی بهبود یافته‌ای برخوردار باشد. افشاگر ادعا می‌کند که مدل پایه دارای یک ماژول دوربین است که شبیه نمونه موجود در سری Xiaomi 14 خواهد بود. این تبلت حتی می‌تواند بر روی پوسته سفارشی HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اجرا شود. بر اساس گزارش قبلی، شایعه شده است که پد 7 پرو از یک باتری بزرگ 10000 میلی آمپرساعتی انرژی گرفته که ممکن است از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کند.

شیائومی پد 7 پرو یک تبلت هیولاست

جدا از این، شیائومی پد 7 پرو تنها مدل تبلت در دست ساخت نیست. به نظر می‌رسد این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل تبلت OLED نیز است که می‌تواند به پردازنده جدیدتر اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود. این مدل ممکن است تبلت شیائومی پد 7 مکس باشد که در سه ماهه سوم 2024 معرفی شود. Digital Chat Station ادعا کرد که مدل پرو همچنین دارای یک سیستم چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos خواهد بود. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر باید منتظر ماند.

شرکت شیائومی احتمالا در کنار شیائومی 14 اولترا تبلت جدید خود را معرفی می‌کند. احتمالا بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و این برند تبلت خود را معرفی سازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا