تکنولوژی

رونمایی اینستا360 از اکشن Ace Pro

شرکت اینستا360 در CES 2024 از اکشن کم Ace Pro خود که با همکاری لایکا طراحی شده، رونمایی کرد. مدلی که می‌تواند فیلم‌های 8K بگیرد و صدا را در AAC 16 بیتی 48 کیلوهرتز ضبط کند.

همچنین می‌تواند حرکت آهسته را با کیفیت 4k ضبط کرده، از Active HDR پشتیبانی کرده و از حالت جدید PureVideo برای عکاسی فوق العاده در نور کم استفاده می‌کند. این مدل مجهز به هوش مصنوعی “بهترین در کلاس” است که می‌تواند پردازش تصویر را در زمان واقعی ارائه دهد.

این برند از صفحه نمایش بزرگ و 2.4 اینچی در Ace Pro استفاده کرد که می‌تواند تصویربرداری را در ” حالت بلاگ” ضبط کند. این دوربین همچنین دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی است که پیشتر هرگز در یک دوربین اکشن تعبیه نشده بود، از جمله کنترلر حرکت دست برای کار با دوربین از راه دور.

رونمایی اینستا360 از اکشن Ace Pro

سازنده تمام تلاش خود را کرد تا با یک سیستم و رابط کاربری ساده و همچنین یک دستیار برجسته هوش مصنوعی، دردسر ویرایش ویدیو را برای کاربران دوربین اکشن خود برطرف کند. همچنین شامل یک دکمه تک لمسی است که ضبط را متوقف کرده و به جای اینکه آن را متوقف کند، بنابراین می‌توانید ضبط فیلم را در همان کلیپ از سر بگیرید.

نماینده Insta360 مثالی از توقف ویدیو در یک چراغ توقف، ویرایش فیلم خسته کننده مستقیماً در منبع و نه بعداً ارائه داد. این می‌تواند با کاهش تعداد کلیپ‌های ضبط‌شده در طول هر جلسه، ویرایش را بسیار سخت‌تر کند. دوربین اکشن کم Ace Pro همچنین مقاوم، بادوام ساخته شده است و قادر به فیلمبرداری زیر آب است. Insta360 در طول این تور اشاره کرد که این تنها شرکت دوربین اکشن بوده که برنامه تعمیر رایگان لنز را نیز ارائه می‌دهد.

اینستا360 اکشن کم Ace Pro را با قیمت 450 دلار در آمازون عرضه کرد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت این برند مراجعه کنید تا اطلاعات کافی بدست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا