تکنولوژی
موضوعات داغ

عجیب ترین محصولات و گجت هایی که در CES 2024 رونمایی شد

در CES گجت های عجیب و غریب پیدا می شود. هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد، با هزاران غرفه‌دار که کالاهای خود را دستفروشی می‌کنند و سعی می‌کنند بازاری برای چیزهایی پیدا کنند که هیچ‌کس قبلاً رویای آن را نداشته است.

از استارت‌آپ‌ها گرفته تا غول‌هایی مانند سامسونگ، چیزهای زیادی وجود دارد که باعث می‌شود مکث کنیم، بخندیم و سرمان را تکان دهیم. در اینجا چند مورد دلخواه از CES 2024 آورده شده است. به خاطر داشته باشید، عجیب بودن لزوماً به معنای بد نیست. فقط معنیش عجیبه

لپ تاپ AR فضایی Sightful

Sightful's Spacetop AR Laptop

اگر نگاه کنید، می‌توانید ببینید که چگونه یک لپ‌تاپ جفت شده با عینک AR می‌تواند تجربه بسیار گسترده‌تری نسبت به یک صفحه نمایش لپ‌تاپ ۱۴ اینچی استاندارد ارائه دهد. متأسفانه، میدان دید باریک، صفحه کلید اسفنجی و قیمت بالا، این را کمی غیر شروع کننده کرده است.

سامسونگ بالی

Samsung Ballie

بله، بالی قطعا ناز است. در غرفه CES سامسونگ شاهد چرخش آن در منطقه نمایشی خود بودیم. اما هنوز هم بسیار عجیب است که یک ربات کوچک شما را تعقیب کند تا بتواند در حین کار با عضلات شکم، یک ویدیوی تمرینی را روی سقف پخش کند.

Shift Robotics Moonwalkers

Shift Robotics Moonwalkers

Moonwalkers یک فرضیه ابروی بلند دارند: با پیش راندن انسانی که آنها را می پوشد کمی جلوتر از حد معمول در هنگام برداشتن قدم می رود، این می تواند راه رفتن بسیار کارآمدتری را در طول یک روز، هفته یا طول عمر داشته باشد. مدل جدید «X» سبک‌تر است و چرخ‌های کمتری دارد و از نظر تئوری تولید آن را آسان‌تر می‌کند. اما Moonwalker اصلی حدود 1400 دلار هزینه داشت که مبلغی بسیار زیاد است. احتمالاً بهتر است کمی سریعتر راه بروید.

Volkswagen’s ChatGPT-generated dinosaur story

Volkswagen's ChatGPT-generated dinosaur story
در حالی که ما می‌توانیم موارد استفاده بالقوه برای داشتن یک دستیار صوتی هوشمندتر در ماشین شما را ببینیم، دستیار صوتی مجهز به ChatGPT، این که ماشین داستانی درباره دایناسورها به ما بگوید، راه بسیار عجیبی برای نشان دادن آن بود.

ZooGears TheButter – یک “پیانو” برای سگ ها

ZooGears TheButter

همه ما ویدیوهایی از سگ‌ها در حال «نواختن» یک ساز دیده‌ایم، اما این ممکن است اولین وسیله‌ای باشد که برای یک حیوان خانگی ساخته شده است. “به سگ خود بیاموزید” این “پیانو” را “نواختن” کند و مطمئناً ساعت ها سرگرم خواهید شد. این دستگاه 299 دلاری حتی با یک تغذیه خودکار نیز همراه است تا سگ شما را تشویق کند که به راه خود ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا