تکنولوژی

ایسوس باریکترین داک تاندربولت 4 را رونمایی کرد

ایسوس یک ایستگاه داکینگ جدید Thunderbolt 4 به نام Triple 4K Thunderbolt 4 Dock DC500 معرفی کرده است. این یک ایستگاه اتصال جمع و جور و همه کاره است که به طور خاص برای پاسخگویی به سازندگان محتوا و کاربران خواستار طراحی شد.

ایسوس این راه حل 12 در 1 را به عنوان کوچک‌ترین داک Thunderbolt 4 در جهان معرفی می کند که یک اتصال تک کابلی برای اتصال نمایشگرها و گسترش گزینه‌های جانبی ارائه می دهد. این داک جمع و جور که به عنوان کوچک‌ترین داک جهان در رده خود معرفی می شود، دارای قابلیت های چشمگیری است. این دستگاه دارای یک پورت Thunderbolt 4 و دو پورت HDMI 2.1 بوده که به کاربران این امکان را می دهد تا یک صفحه نمایش سه گانه 4K برای مالتی تسکینگ پیشرفته ایجاد کنند یا از تصاویری خیره کننده بر روی یک نمایشگر 8K با فرکانس 60 هرتز لذت ببرند.

پورت Thunderbolt 4 همچنین سرعت انتقال داده تا 40 گیگابیت در ثانیه را ارائه می دهد که از انتقال سریع فایل و گردش کار کارآمد اطمینان می دهد. علاوه بر این، تا 100 وات شارژ عبوری را برای لپ‌تاپ‌های متصل پشتیبانی می‌کند. علاوه بر نمایشگرها، داک گزینه‌های ورودی/خروجی زیادی را ارائه می‌کند، از جمله دو کارت‌خوان UHS-II برای کارت‌های SD و microSD، دو پورت USB-A 3.2 Gen 2، دو پورت USB-A 2.0، یک درگاه اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه و یک جک ترکیبی صدا.

ایسوس باریکترین داک تاندربولت 4 را رونمایی کرد

این داک را با طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله دوربین‌ها و پهپادها سازگار می‌کند و آن را به یک مرکز همه کاره برای سازندگان محتوا تبدیل می‌کند. علاوه بر این، گواهینامه Intel EVO را نیز تضمین کرده است که عملکرد روان و قابل اعتماد را تضمین می کند. ایسوس از زیبایی شناسی نیز غافل نشده است. طراحی فشرده آلومینیومی DC500 برای یک فضای کاری تمیز و منظم ساخته شد. می توان آن را در زیر پایه مانیتور قرار داد یا با استفاده از پایه قابل تنظیم همراه، روی لبه میز یا پشت مانیتور محکم کرد.

ایسوس Triple 4K Thunderbolt 4 Dock DC500با قیمت 349 دلار به فروش می رسد. اگرچه این شرکت هیچ گونه جزئیات در دسترس بودن را به اشتراک نگذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا