تکنولوژی

دوربین امنیتی خورشیدی شیائومی معرفی شد

پس از اینکه اخیراً دوربین امنیتی خانگی 2K شیائومی 360 را در هند معرفی کرد، شیائومی قرار است دوربین جدید Solar Outdoor Camera BW400 Pro Set را عرضه کند، یک دوربین نظارتی هوشمند با چندین ویژگی پیشرفته در بازار جهانی.

دوربین شیائومی Solar Outdoor Camera BW400 Pro Set دارای باتری خورشیدی در کنار باتری 10000 میلی آمپرساعتی با ظرفیت بالا، میدان دید وسیع 132 درجه، رمزگذاری داده‌های چند سطحی و دارای استاندارد IP66 برای ویژگی‌های ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار است. همچنین شامل دید در شب فوق العاده شفاف 2.5K، تشخیص هوش مصنوعی و تشخیص دقیق می‌شود.

این دوربین که برای نصب و استفاده آسان طراحی شده، به لطف دیافراگم بزرگتر f/1.6 که حساسیت به نور را افزایش می‌دهد، تصویربرداری واضح را در محیط‌های مختلف تضمین می‌کند. این دوربین که برای استفاده در فضای باز طراحی شده، دارای چراغ‌های مادون قرمز پرقدرت، چراغ‌های LED تمام رنگی برای دید در شب موثر و عمر باتری 180 روزه در شرایط استفاده عادی است.

دوربین امنیتی خورشیدی شیائومی معرفی شد

دوربین شیائومی Solar Outdoor BW400 Pro Set مجهز به تراشه هوش مصنوعی برای محاسبات هوشمند است که تماس صوتی دو طرفه را تسهیل می‌کند. طراحی حرفه‌ای در فضای باز آن شامل ویژگی‌های ضد گرد و غبار و ضد آب می‌شود. این دوربین از اتصال بی سیم، حافظه محلی کارت SD و فضای ذخیره سازی ابری نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، با دستیارهای صوتی محبوب Google Assistant و Alexa سازگار است.

اگرچه این دوربین قبلاً در وب سایت جهانی شیائومی فهرست شده، اما جزئیات قیمت و در دسترس بودن هنوز آشکار نگشته است. بنابراین باید منتظر ماند تا این برند شناخته شده جزئیات تکمیلی را اعلام کند. پیش بینی شده این مدل در بازارهای مختلف جهانی به فروش برسد. هر سال شاهد معرفی دوربین‌های امنیتی مختلفی توسط شیائومی هستیم که برخی در بازار جهانی عرضه شده و برخی خیر.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا