تکنولوژی

مانیتور Redmi G34WQ با قیمت کم و مشخصات بزرگ معرفی شد

شیائومی یک مانیتور گیمینگ جدید دارد که به عنوان Redmi G34WQ تا چند ساعت دیگر در چین آغاز می‌شود. قیمت کالای جدید برای اولین خریداران 210 دلار است.

Redmi G34WQ به صفحه نمایش خمیده 34 اینچی (شعاع انحنای 1.5 متر) با وضوح 3440 در 1440 پیکسل، نرخ نوسازی 180 هرتز مجهز شده است که 95درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این دستگاه از فناوری همگام‌سازی فرکانس AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند.

مجموعه کانکتورهای رابط شامل دو DP 1.4 و دو HDMI 2.0 می‌شود. همچنین نورپردازی RGB و پایه‌ای وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ارتفاع، شیب صفحه نمایش را تنظیم کنید و آن را به چپ و راست بچرخانید.

در دیگر خبرها شیائومی در سال 2021 از شیائومی میکس 4 رونمایی کرد. این تنها گوشی شیائومی در گذشته اخیر بوده که دارای دوربین زیر نمایشگر است. اخیرا، اطلاعات کلیدی Digital Chat Station جزئیات را در مورد گوشی هوشمند آینده که دارای یک جفت دوربین زیر نمایشگر خواهد بود، فاش کرد.

مانیتور Redmi G34WQ با قیمت کم و مشخصات بزرگ معرفی شد

پیش بینی می‌شود که او می‌تواند در مورد شیائومی میکس 5 صحبت کند. در پست فوق در ویبو، DCS ادعا کرد که یک گوشی پرچمدار مرموز جدید که در حال آزمایش است به چیپست سری 8 اسنپدراگون مجهز شد. صفحه نمایش گوشی در چهار طرف حاشیه‌های بسیار نازکی دارد و ظاهری بدون حاشیه دارد.

اطلاعات دهنده نام دستگاه را ذکر نکرد، اما طراحی صفحه نمایش و تعبیه دو دوربین زیر صفحه نشان می‌دهد که او می‌تواند در مورد شیائومی میکس 5 صحبت کند. این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور یک گوشی پرچمدار ZTE باشد ، زیرا این برند در چند سال گذشته به طور مداوم گوشی‌هایی با دوربین زیر نمایشگر عرضه کرد. از این رو، توصیه شده گزارش را شایعه بدانیم.

با بازگشت به Mix 5، گزارش‌های اخیر ادعا کرده که این برند ممکن است برنامه‌ای برای عرضه آن در سال جاری نداشته باشد. در حالی که این دستگاه اخیراً با شماره مدل 2503AVP01C در پایگاه داده IMEI مشاهده شد، ممکن است در مارس 2025 پوشش داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا