تکنولوژی

ایسوس از کروم باکس CF40 بدون فن رونمایی کرد

ایسوس اخیرا Chromebox CF40 را معرفی کرده است، یک کامپیوتر جمع و جور و بدون فن که عمدتاً برای برنامه‌های تجاری طراحی شده است. کروم باکس CF40 به دلیل شاسی آلومینیومی و طراحی بدون فن آن قابل توجه بوده که آن را برای محیط‌های آرام ایده آل می‌کند.

این طرح به ویژه برای تابلوهای دیجیتال، کیوسک‌های اطلاعات و سیستم‌های نقطه‌فروش مناسب است و قابلیت نصب در پشت مانیتور را برای راحتی دارد. در قلب Chromebox CF40 یک پردازنده اینتل Celeron N4500 Jasper Lake، یک پردازنده دو هسته‌ای 6 واتی و دو رشته‌ای قرار دارد که به دلیل عملکرد کارآمد در مصرف انرژی شهرت دارد.

این باعث می‌شود دستگاه برای کارهایی که هم به سرعت و هم بهینه‌سازی انرژی نیاز دارند مناسب باشد. حداکثر سه صفحه نمایش 4K را پشتیبانی می‌کند و تطبیق‌پذیری آن را در تنظیمات تجاری مختلف افزایش می‌دهد.

ایسوس از کروم باکس CF40 بدون فن رونمایی کرد

از نظر اتصال، کروم باکس CF40 به خوبی مجهز است. این شامل دو پورت HDMI، یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C، پنج پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A، یک پورت Gigabit Ethernet، یک جک صوتی 3.5 میلیمتری و یک DC می‌شود.. این سیستم دارای پاور 65 وات است. همچنین مجهز به وای فای 6 اینتل برای اتصال به شبکه با سرعت بالا است.

این دستگاه با سیستم عامل Google ChromeOS همراه بوده و امکان نصب برنامه‌های اندروید را از فروشگاه Google Play فراهم می‌کند. این ویژگی، همراه با مدیریت از طریق Google Admin Console، مدیران فناوری اطلاعات را قادر می‌سازد تا ویژگی‌ها را پیکربندی کنند، نصب برنامه‌ها را اجرا کنند یا برنامه‌ها و عملکردها را مسدود کنند و آن را به انتخابی انعطاف‌پذیر برای نیازهای مختلف کسب‌وکار تبدیل کنند.

امنیت یکی از ویژگی‌های کلیدی ایسوس Chromebox CF40 است. این شامل نرم افزارها و به‌روز رسانی‌های امنیتی خودکار، محافظت از سیستم در برابر ویروس‌ها، بدافزارها و سایر مسائل امنیتی است. این دستگاه همچنین دارای یک تراشه امنیتی داخلی بوده که از ساختارهای داده داخلی در برابر تهدیدات محافظت می‌کند. برای امنیت فیزیکی، دارای یک اسلات قفل کنزینگتون است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا