تکنولوژی

تاریخ معرفی اولین ساعت هوشمند OnePlus مشخص شد

ساعت اولیه OnePlus ویژگی های چشم گیری نداشت، اما به نظر می رسد که این شرکت بیان کرده است که با یک ساعت جدید Wear OS که دارای قابلیت های کاربردی جالبی است، دوباره قرار است به بازار برگردد.

Or, the date of the introduction of the first OnePlus smartwatch has been revealed

OnePlus Watch اولین بار در سال 2021 ظاهر شد و تقریباً درهم و برهم بود.

وان‌پلاس علی‌رغم شلیک به Wear OS گوگل، استفاده از یک سیستم‌عامل ساده و کم‌مصرف را برای ساعت خود انتخاب کرد، و گفت که ساعت‌های هوشمند را «بیش از ابزارهایی که زمان و ضربان قلب را نشان می‌دهند» می‌نگرند، علی‌رغم این واقعیت که تمام وان‌پلاس همین است.

در ماه نوامبر ، جزئیات “OnePlus Watch 2” فاش شد، از جمله این که این ساعت از سیستم عامل Wear OS گوگل پشتیبانی می کند.

Or, the date of the introduction of the first OnePlus smartwatch has been revealed

اکنون، ما بیشتر در مورد زمان عرضه این محصول می شنویم. Tipster Max Jambor در Twitter/X می‌گوید که «OnePlus Watch 2» در مراسم معرفی وان پلاس در ۲۳ ژانویه برای سری OnePlus 12 عرضه نمی‌شود، بلکه در کنگره جهانی موبایل عرضه می‌شود.

MWC یک کنفرانس فناوری سالانه است که از بارسلونا، اسپانیا میزبانی می‌شود، که اغلب محلی برای راه‌اندازی گوشی‌های هوشمند جدید و سایر محصولات تلفن همراه است. در سال‌های اخیر، این به محلی رایج برای برندهای اندرویدی چینی تبدیل شده است تا محصولات خود را به بازار جهانی عرضه کنند.

MWC 2024 از 26 فوریه تا 29 فوریه برگزار می شود، بنابراین هر گونه اطلاعیه ای از OnePlus احتمالاً در اواخر ماه منتشر می شود، اگرچه تیزرها مطمئناً قبل از آن منتشر می شوند.

ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند آینده نداریم، اما مطمئناً این یک راه اندازی است که مشتاقانه منتظر آن هستیم.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا