تکنولوژیهوش مصنوعی

مایکروسافت آموزش خواندن با هوش مصنوعی خود را رایگان کرد!

مایکروسافت امروز Reading Coach، ابزار مجهز به هوش مصنوعی خود را که تمرین خواندن شخصی‌شده را در اختیار زبان‌ آموزان قرار می‌دهد، بدون هیچ هزینه‌ای برای هر کسی که دارای حساب مایکروسافت است، ایجاد کرد .

از امروز صبح، Reading Coach به صورت پیش‌نمایش در وب در دسترس است – یک برنامه ویندوز در راه است. مایکروسافت می گوید و به زودی (در اواخر بهار)، Reading Coach با سیستم های مدیریت یادگیری مانند Canva ادغام خواهد شد.

“به خوبی شناخته شده است که خواندن برای موفقیت تحصیلی دانش آموز اساسی است. مایکروسافت در یک پست وبلاگ می نویسد: مطالعات نشان می دهد که خوانندگان مسلط چهار برابر بیشتر احتمال دارد که از دبیرستان فارغ التحصیل شوند و مشاغل بهتری پیدا کنند.

Microsoft offers its artificial intelligence reading training for free!

با جدیدترین فناوری هوش مصنوعی، ما این فرصت را داریم که تجربیات خواندن شخصی، جذاب و متحول کننده را در اختیار یادگیرندگان قرار دهیم.

Reading Coach مبتنی بر Reading Progress است، افزونه‌ای برای نسخه متمرکز بر آموزش Microsoft Teams، Teams for Education، که برای کمک به معلمان طراحی شده است تا روان خواندن را در دانش‌آموزان خود تقویت کنند.

مایکروسافت با الهام از موفقیت Reading Progress (ظاهراً)، Reading Coach را در سال 2022 به عنوان بخشی از Teams for Education و Immersive Reader ، سرویس کمکی بین پلتفرمی این شرکت برای درک زبان و درک مطلب، راه‌اندازی کرد.

مربی خواندن این گونه کار می کند که زبان آموزان کلماتی را که بیشتر با آنها مشکل دارند شناسایی کنند و ابزارهایی برای حمایت از تمرین مستقل و فردی به آنها ارائه دهد. بر اساس ترجیحات معلم، ابزارهای موجود می تواند شامل متن به گفتار، شکستن هجا و فرهنگ لغت تصویر باشد.

پس از تمرین یک زبان آموز در Reading Coach، مربیان می توانند کار آنها را مشاهده کنند، از جمله اینکه دانش آموز چه کلماتی را تمرین کرده است، چه تعداد تلاش کرده و از چه ابزارهایی استفاده کرده است. مربیان نیز در صورت تمایل می توانند این اطلاعات را با دانش آموزان به اشتراک بگذارند.

Microsoft offers its artificial intelligence reading training for free!

اخیراً، Reading Coach ویژگی «داستان خود را انتخاب کنید» را دریافت کرده است که توسط سرویس OpenAI Azure مایکروسافت پشتیبانی می‌شود و به زبان‌آموزان اجازه می‌دهد تا از هوش مصنوعی استفاده کنند تا ماجراجویی داستانی خود را ایجاد کنند.

شبیه به ابزار داستانی تولید شده توسط هوش مصنوعی در آمازون اکو شو، Reading Coach «داستان خود را انتخاب کنید» به زبان‌آموزان اجازه می‌دهد شخصیت، تنظیمات و سطح خواندن را انتخاب کنند و هوش مصنوعی محتوا را بر اساس این انتخاب‌ها و چالش‌برانگیزترین کلمات زبان‌آموز ایجاد کند.

(مایکروسافت می‌گوید که محتوای داستان برای مواردی مانند «کیفیت، ایمنی و تناسب سن» تعدیل و فیلتر می‌شود.) Reading Coach بازخوردی را در مورد تلفظ، گوش دادن به زبان‌آموز که داستان را می‌خواند و نشان‌هایی اعطا می‌کند که شخصیت‌ها و صحنه‌های جدید را در حین پیشرفت باز می‌کند.

یادگیرندگانی که تصمیم می‌گیرند داستان خود را ایجاد نکنند، می‌توانند از قسمت‌های انتخاب شده در ReadWorks، کتابخانه‌ای از منابع برای درک مطلب، انتخاب کنند.

Microsoft offers its artificial intelligence reading training for free!

مایکروسافت ادامه می‌دهد: «آموزش خواندن به طور ذاتی به یادگیرندگان انگیزه می‌دهد تا مهارت‌های خود را از راه‌های مختلفی ادامه دهند». “با استفاده از هوش مصنوعی به شیوه ای تاثیرگذار، ایمن و مسئولانه، ما معتقدیم که یادگیری شخصی در مقیاس در دسترس است.”

دیدگاه گلگون مایکروسافت از هوش مصنوعی برای آموزش درک مطلب توسط همه مربیان مشترک نیست، نکته مهمی است که باید توجه داشت. کارشناسان می گویند که ابزاری برای اندازه گیری درک مطلب در بازار وجود ندارد که شامل ارزیابی دانسته های دانش آموزان و قدرت واژگان آنها و همچنین اینکه آیا آنها می توانند کلمات را به زبان بیاورند و تلفظ کنند وجود ندارد.

دانش آموزان می توانند به طور ناخواسته با فشار دادن یک دکمه اشتباه بر ارزیابی ها تأثیر بگذارند. یا ممکن است از کاری که یک ابزار به آنها ارائه می دهد خسته شوند و از آن جدا شوند که منجر به نمره پایین شود.

تمام آنچه گفته شد، معلمان فکر نمی کنند ابزارهایی مانند Reading Coach می تواند آسیب برساند. در نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات EdWeek ، 44 درصد از مربیان گفتند که فکر می‌کنند فناوری تطبیقی ​​در ارزیابی دقیق سطح خواندن دانش‌آموزان نسبت به نرم‌افزارهای غیرتطبیقی ​​یا روش‌های قلم و کاغذ بهتر عمل می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا