تکنولوژی

گجت پوشیدنی Galaxy Fit 3 سامسونگ بزودی معرفی می شود

گجت پوشیدنی Galaxy Fit 3 سامسونگ به پلتفرم گواهی SIRIM مالزی راه یافته است. این فهرست به عرضه آن در یک بازار جهانی دیگر اشاره دارد. دستبند هوشمند Galaxy Fit 3 سامسونگ با شماره مدل «SM-R390» در پایگاه داده SIRIM فهرست شده و گواهی را با کد تأیید نوع «RGHS/17A/0124/S(24-0192) دریافت کرده است. “. این ردیاب تناسب اندام با اعتبار گواهی تا 16 ژانویه 2025 طبقه بندی می‌شود.

در مورد گواهی‌های قبلی، دستگاه در پلتفرم‌های گواهی SDPPI، BIS، FCC و Bluetooth SIG مشاهده شد. برای اضافه کردن، تصاویر رندر بند هوشمند نیز فاش شده است. با همه به‌روزرسانی‌هایی که تاکنون به اشتراک گذاشته شده، تعداد کمی از مشخصات کلیدی بند هوشمند Galaxy Fit 3 اکنون شناخته شده است.

یک صفحه نمایش بزرگ‌تر روی بند هوشمند گلکسی فیت 3 آینده وجود خواهد داشت و احتمالاً دستگاه در بدنه‌ای فلزی قرار خواهد گرفت. بند قابل تعویض شاید بخشی از دستگاه باشد و رنگ‌هایی مانند خاکستری، مشکی و رزگلد در دسترس خواهد بود. همچنین مشخص شده است که بند هوشمند دارای یک دکمه فیزیکی کاربردی و یک سوراخ میکروفون در پنل سمت راست است،

گجت پوشیدنی Galaxy Fit 3 سامسونگ بزودی معرفی می شود

در حالی که پین‌های شارژ در پایین دستگاه قرار دارند. مانیتورهای مختلف سلامت بدیهی است که بخشی از دستگاه خواهند بود. اتصال بلوتوث نسخه 5.3 نیز بر روی بند هوشمند پشتیبانی خواهد شد. گفته می‌شود که اولین گلکسی فیت 3 در نیمه اول سال جاری میلادی برگزار می‌شود و تمامی گواهی آن حاکی از عرضه قریب الوقوع آن است.

برند کره‌ای در تلاش بوده سبد محصول خود را کامل سازد و هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی را معرفی و عرضه می‌کند. سامسونگ سعی داشته تا مدل‌های متنوعی را ارائه دهد و بتواند نظر علاقمندان را جلب سازد. این شرکت بزودی گلکسی فیت 3 را معرفی کرده و عرضه خواهد کرد.

پیش بینی شده اواسط سال جاری شاهد عرضه آن باشیم. مشخص نیست این اطلاعات صحت دارد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا