تکنولوژی
موضوعات داغ

چگونه چندین اکانت گوگل را در اندروید اضافه کنیم؟

حساب های گوگل به شدت در دستگاه های اندرویدی ادغام شده اند. خوشبختانه، اگر حساب‌های شخصی و کاری دارید، اضافه کردن چندین حساب Google به تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی خود آسان است.

How to add multiple Google accounts on Android?

احتمالاً قبلاً یک حساب Google به دستگاه Android خود اضافه کرده‌اید، حسابی که هنگام راه‌اندازی گوشی از آن استفاده کرده‌اید. اگر از طریق کار یک حساب Google دارید، می‌توانید آن را اضافه کنید و به ایمیل‌ها، اسناد و فایل‌های کاری خود نیز دسترسی داشته باشید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

ابتدا در گوشی یا تبلت اندرویدی خود، انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید (یک یا دو بار، بسته به سازنده دستگاهتان) و روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید تا منوی تنظیمات باز شود.

سپس به پایین بروید و بخش «Google» را انتخاب کنید.

How to add multiple Google accounts on Android?

حساب Google خود را انتخاب کنید.

اکنون از منوی پاپ آپ روی «Add Another Account» ضربه بزنید.

سپس آدرس ایمیل یا شماره تلفن حساب Google خود را در کادر متنی تایپ کنید و روی «بعدی» ضربه بزنید. همچنین می توانید از این صفحه با انتخاب «ایجاد حساب» یک حساب کاربری ایجاد کنید.

How to add multiple Google accounts on Android?

 

رمز عبور خود را در کادر متن وارد کنید و روی “بعدی” ضربه بزنید. اگر احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کرده باشید ، یک مرحله امنیتی اضافی بعد از رمز عبور خواهید داشت.

اکنون اطلاعاتی درباره شرایط خدمات Google، شرایط خدمات Google Play و خط مشی رازداری Google مشاهده خواهید کرد. برای مطالعه بیشتر روی هر یک از لینک ها کلیک کنید. وقتی برای ادامه آماده شدید روی «موافقم» ضربه بزنید.

خودشه. می‌توانید این فرآیند را برای هر تعداد حساب Google که می‌خواهید اضافه کنید، تکرار کنید.

اگر زمانی می‌خواهید حسابی را حذف کنید، به سادگی به تنظیمات > Google و «مدیریت حساب‌ها در این دستگاه» از منو بازگردید. سپس، حساب مورد نظر را برای حذف انتخاب کنید و روی دکمه «حذف حساب» ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا