تکنولوژی

یخچال شیائومی Mijia 616L با درب فرانسوی معرفی شد

شیائومی یخچال درب فرانسوی Mijia 616L را در بازار چین معرفی کرده است. قیمت این یخچال در ابتدا 2399 یوان (337 دلار) است و فناوری پیشرفته را با طراحی کاربر پسند برای بهبود زندگی روزمره ترکیب می‌کند.

اگر مطمئن نیستید که یخچال درب فرانسوی چیست، این یخچال سبک سه درب بوده که به دلیل طراحی و ویژگی‌های منحصر به فردش شناخته شده است. به دلیل راحتی، قابلیت‌های سازمانی و جذابیت در بین مصرف کنندگان محبوبیت دارد. با توجه به مشخصات، یخچال درب فرانسوی Mijia 616L به دلیل ظرفیت جادار 616 لیتری خود متمایز است، مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت یا کسانی که ترجیح می‌دهند مواد غذایی زیادی را ذخیره کنند. فضای داخلی آن به خوبی سازماندهی شده با 20 بخش مختلف، از جمله یک محفظه یخچال 388 لیتری و یک فریزر 228 لیتری به رخ می‌کشد.

این طراحی کاربردی و شیک است و دارای پوشش سفید براق و بادوام که در برابر لکه‌های روغن مقاومت داشته و به راحتی تمیز می‌شود. فضای ذخیره‌سازی فراوانی از جمله دو ردیف کولا در قفسه درب و قرار دادن دو ردیفه در قفسه‌های یخچال ارائه می‌دهد.از نظر قابلیت‌های هوشمند، Mijia 616L با کنترل پنل LED لمسی، چهار حالت خنک کننده و سازگاری با اپلیکیشن Mi Home و Xiao Ai Assistant برای کنترل صوتی می‌درخشد. این امکان تنظیم آسان و کنترل از راه دور تنظیمات و حالت‌های دما را فراهم می‌کند.

یخچال شیائومی Mijia 616L با درب فرانسوی معرفی شد

یخچال هوشمند بر راحتی و جذابیت زیبایی نیز تأکید دارد. دارای نورپردازی LED در بالا برای روشنایی ملایم، درب باز 90 درجه برای دسترسی آسان و قفسه‌های قابل تنظیم برای ذخیره‌سازی انعطاف پذیر است. این یخچال همچنین از نظر مصرف انرژی با رتبه 1 بسیار کارآمد است و تنها 0.99 کیلووات ساعت در روز مصرف می‌کند. یخچال جدید شیائومی به آرامی تنها با 36 دسی بل صدا کار می‌کند و از فناوری اینورتر دوگانه، خنک‌کننده بدون یخ، سیستم حذف بو ضد باکتری یون نقره و یخ‌زدایی خودکار هوشمند بهره می‌برد.

این یخچال در حفظ طراوت مواد غذایی عالی است و دارای ظرفیت انجماد سریع 7.5 کیلوگرم در 12 ساعت و دارای چهار سنسور دما برای کنترل دقیق خنک کننده. برای کسانی که قصد خرید این یخچال را دارند، توجه به ابعاد (972x770x1862 میلی متر) مهم است تا اطمینان حاصل شود که در هنگام تحویل و نصب در فضاهای باریک به سادگی قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا