تکنولوژی

اعلان های جدید ویندوز 11 و قابلیت اتصال آن به تلفن همراه شما

رایانه‌های شخصی ویندوزی می‌توانند برای بازتاب اعلان‌ها، انتقال آسان فایل، ارسال پیامک و سایر ویژگی‌ها به یک دستگاه iPhone یا Android پیوند دهند. مایکروسافت اکنون در حال آزمایش ویژگی دیگری است: اعلان های خودکار برای عکس ها و اسکرین شات های جدید.

مایکروسافت به‌تازگی بیلد 23619 پیش‌نمایش اینسایدر ویندوز 11 را برای رایانه‌های شخصی ثبت‌نام شده در برنامه Insider در کانال Dev منتشر کرد . اگر تلفن خود را با Phone Link به رایانه شخصی خود متصل کرده اید و عکس جدیدی می گیرید یا از صفحه نمایش عکس می گیرید، یک اعلان برای تصویر جدید در رایانه شخصی شما ظاهر می شود.

می توانید برای مشاهده و ویرایش تصویر با Snipping Tool روی اعلان کلیک کنید و سپس آن را با برنامه دیگری در رایانه شخصی خود به اشتراک بگذارید. این شبیه به اعلان‌هایی است که مایکروسافت آزمایش آن را در سپتامبر 2023 آغاز کرد ، که با این پیاده‌سازی جدید جایگزین شده است – شرکت دقیقاً مشخص نکرد که چه چیزی متفاوت است، اما پست وبلاگ سال گذشته به تشخیص اسکرین‌شات اشاره ای نکرده بود.

New notifications of Windows 11 and the ability to connect it to your mobile phone

مایکروسافت در یک پست وبلاگی گفت: “ما همچنین شروع به ارائه تدریجی یک ویژگی جدید برای ویندوز کرده ایم که امکان دسترسی و ویرایش بدون زحمت جدیدترین عکس ها و اسکرین شات های خود را از دستگاه تلفن همراه اندروید خود در ابزار Snipping در رایانه شخصی شما ارائه می دهد.

این ویژگی، هر زمان که یک عکس یا اسکرین شات جدید در دستگاه اندرویدی شما گرفته شود، اعلان های فوری را در رایانه شخصی خود دریافت خواهید کرد.”

قابل ذکر است، این تنها زمانی کار می کند که تلفن متصل یک دستگاه Android باشد. Phone Link در آیفون‌ها به دلیل محدودیت‌های اپل برای برنامه‌های iOS، به اتصال بلوتوث جفتی وابسته است ، که احتمالاً راهی برای بررسی تصاویر جدید به ویندوز نمی‌دهد.

New notifications of Windows 11 and the ability to connect it to your mobile phone

Phone Link با آیفون همچنین از ارسال پیام همراه با عکس و ویدیو، پاسخ دادن به مکالمات گروهی و انعکاس صفحه نمایش تلفن به رایانه شما پشتیبانی نمی کند.

این ویژگی را می توان با باز کردن برنامه تنظیمات در رایانه شخصی خود و سپس رفتن به تنظیمات > بلوتوث و دستگاه ها > دستگاه های تلفن همراه روشن یا خاموش کرد.

هنوز هم فقط در نسخه‌های Insider ویندوز موجود است و همچنین نیاز به به‌روزرسانی مؤلفه سیستم Cross Device Experience Host دارد. احتمالاً در هفته‌ها و ماه‌های آینده برای رایانه‌های بیشتری عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا