تکنولوژی

Google Discover چیست و چگونه آن را در تلفن خود مشاهده کنم؟

در دنیایی مملو از مقاله ها و داستان ها، پیدا کردن مطالبی که واقعاً مورد علاقه شما هستند دشوار است. همانطور که از نام آن پیداست، Google Discover یکی از راه حل های این مشکل است و احتمالاً قبلاً آن را داشته اید.

تاریخچه مختصری از Google Discover

خاستگاه Google Discover به سال 2012 باز می گردد که «Google Now» نام داشت. ایده «Google Now» این بود که بدون کمک شما در طول روز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد. به عبارت دیگر، گوگل جستجوهای گوگل را برای شما انجام می دهد.

Google Now می‌تواند کارت‌های سوار شدن، رویدادهای ورزشی آینده، رویدادهای تقویم، شماره‌های پیگیری و موارد دیگر را به شما نشان دهد. به آرامی، گوگل محصول را حذف کرد و بسیاری از این ویژگی‌ها را به « Snapshot » دستیار Google منتقل کرد.

در نهایت، بیشتر به مقالاتی از سراسر وب خلاصه شد و به سادگی به عنوان ” Google Feed ” شناخته شد. در سال 2018، گوگل رسما یک نام جدید را اعلام کرد و به دنبال آن بگردید و این همان Google Discover است که امروز داریم.

What is Google Discover and how do I view it on my phone?

Google Discover برای چیست؟

هدف Google Discover با نام آن مشخص شده است. در نظر گرفته شده است که به شما کمک کند محتوایی را از سراسر وب کشف کنید که به علایق شما مربوط می شود. فید Google Discover هر کسی بر اساس تنظیمات برگزیده آنها شخصی سازی شده است.

شما مجبور نیستید از چرخش وب سایت ها بازدید کنید یا فیدهای RSS خود را مدیریت کنید. Google کار را برای شما انجام می‌دهد و داستان‌هایی را از سراسر وب جمع‌آوری می‌کند که فکر می‌کند به آن‌ها علاقه دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Google را باز کنید، و حجم زیادی از محتوا برای لذت بردن دارید.

وقتی صحبت از برنامه شد، از زمان نوشتن این مقاله، Google Discover فقط یک تجربه تلفن همراه است. می توانید از آن در گوشی یا تبلت آیفون، آی پد یا اندروید استفاده کنید. در سایت موبایل گوگل نیز موجود نیست. فقط برنامه Google موجود در فروشگاه Google Play و Apple App Store آن را دارد.

Google Discover چگونه می داند من چه چیزی را دوست دارم؟

Google Discover برای شما شخصی سازی شده است، اما دقیقاً چگونه کار می کند؟ اول و مهمتر از همه، گوگل از اطلاعاتی که قبلاً به آن داده اید استفاده می کند. این می‌تواند شامل فعالیت وب، سابقه YouTube، عبارت‌های جستجو و موارد دیگر باشد.

مهم‌تر از همه اینها، نحوه شخصی‌سازی Discover است. فید Discover را به عنوان یک الگوریتم در نظر بگیرید. این فقط به اندازه اطلاعاتی است که دارد، بنابراین هرچه بیشتر به آن کمک کنید، بهتر می شود.

در ابتدا ممکن است چیزهایی پیدا کنید که برایتان مهم نیست. فقط به این دلیل که یک بار برای امتیاز دیترویت پیستونز جستجو کرده اید، به این معنی نیست که شما یک طرفدار فوق العاده هستید که باید همه چیز را در مورد تیم بدانید. اگر به گوگل بگویید که به آن علاقه ای ندارید، بهتر می شود.

What is Google Discover and how do I view it on my phone?

چگونه آن را در تلفن خود مشاهده کنید؟

مشاهده فید Google Discover در دستگاه iPhone یا Android خود آسان است . ابتدا به سادگی اپلیکیشن گوگل را باز کنید. در iPhone، فید Discover درست در زیر نوار جستجو در برگه “Home” قرار دارد. در اندروید، می‌توانید به تب «Discover» بروید.

این تمام چیزی است که در آن وجود دارد، اما برای استفاده حداکثری از فید Discover، باید آن را مطابق علایق خود شخصی سازی کنید.

What is Google Discover and how do I view it on my phone?

نحوه شخصی سازی Google Discover

شخصی‌سازی Google Discover به این معناست که بر روی محتوا آنطور که می‌بینید اقدام کنید. داستان ها به صورت کارت در فید ارائه می شوند و این کارت ها شامل کنترل هایی برای تنظیم دقیق هستند. برای لایک کردن یک داستان و مشاهده موارد بیشتر، روی نماد قلب ضربه بزنید یا برای گزینه های بیشتر روی نماد منو ضربه بزنید.

با زدن دکمه منو چند گزینه ظاهر می شود. می‌توانم به Google بگویم که به داستان یا موضوع علاقه‌ای ندارم، محتوا را از منبع مسدود کنم یا علایقم را مدیریت کنم.

این اصول اولیه شخصی‌سازی فید Discover است، اما کارهای بیشتری نیز وجود دارد که می‌توانید با آن انجام دهید. ما راهنماهایی برای استفاده از Discover در iPhone یا iPad و همچنین در دستگاه‌های Android ایجاد کرده‌ایم .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا